Obserwatorzy

niedziela, 16 czerwca 2019

Ozdoba ***

                   Z potrzeby chwili powstała u mnie ozdoba okienna lub na drzwi , jak kto woli.
                         Wianek powstał ze sznurka i szydełkowych , niebieskich kwiatków , 
                                    plus inne dodatki w kolorze beżowo -  niebieskim  :) 
                        Kolorystykę wianka dobrałam pod gust osoby , dla której powstał.
                          Ozdobiłam go dość bogato , bo chciałam aby przyciągał uwagę  ,
                                     czy ta  sztuczka mi się udało , oceńcie same  ***











                                                  Pozdrawiam słonecznie i dziękuję za pocztówki :)     

                                                                    OD MAŁGORZATY 


                                                                    OD ASI 



                                                                        OD GOSI 

 

41 komentarzy:

  1. Piękny wianek i w mojej ulubionej kolorystyce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje, ma niebiańskie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko w 100% udał Ci się efekt wow.
    Piękny wianek na bogato.
    Pozdrawiam cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całą pewnością przyciąga wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny wianek! W dodatku w mojej ulubionej kolorystyce.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wianek! Na pewno będzie przyciągał uwagę! Już przyciąga 😊
    Dziękuje za piękną kartkę z pielgrzymki 😘
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci się udał jest naprawdę ładny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały wianuszek Beatko, super kolorystyka.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wianuszek, miałaś świetny pomysł, z tymi kwiatuszkami wygląda super !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wianek! Ślicznie prezentują się szydełkowe kwiaty. Całość we wspaniałej kolorystyce- mojej ulubionej! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny wianuszek:)
    Beatko, kartek z podróży nie wysyłam, bo niestety nie jeżdżę nigdzie( tylko do lekarzy, na badania), stan zdrowia nie pozwala. Nawet wczasy musieliśmy odwołać!
    Pozdrawiam najserdeczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wianek bardzo ci się udał, kolorki wakacyjne, a różyczki robione na szydełku bardzo go uatrakcyjniaja.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancki wianuszek,pasowałby do ślubu jako ozdoba,koraliki dodają mu takiej gracji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny wianek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny wianek - choć kolorystyka zupełnie nie moja to bardzo mi się podoba.
    Beatko serdecznie dziękuję za kartkę z pielgrzymki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny wianek uwiłaś Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu przecudny!
    Ściskam, Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  19. wianek jest śliczny i dzięki subtelnym kolorom - elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziś piękny widok
    Pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ten wianuszek. Pięknie prezentują się kwiatuszki szydełkowe.

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny,troszkę sie napracowałaś,ale warto było

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie się prezentuje i przyciąga wzrok:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny wianuszek. I bardzo oryginalna ozdoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Beatko ozdoba jest cudowna i te przepiękne kwiatki (chyba wykonane na szydełku?), bardzo, bardzo mi się podobają i zaraz sobie myślę, jak by się prezentowały na moich kartkach :) Nie mogę się na nie napatrzeć :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna i pomysłowa ozdoba! Świetne szydełkowe kwiatki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie prezentuje się Twój wianek!!! Super go udekorowałaś Beatko:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne te kwiatki :) powstała śliczna dekoracja, jak dla mnie to na drzwi pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny wianek, przyciąga wzrok!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny, takiego wykonania chyba jeszcze nie widziałam. Kolorystyka idealna, pełnia delikatności. Brawo. <3 Pozdrawiam serdecznie. <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful wreath with white color and multiple flowers.

    Greetings

    OdpowiedzUsuń
  33. A gdzie mój komentarz?
    Wianek - cacko! i w dodatku niebieski!
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyszło bosko! Niesamowicie :) Super wymierzyłaś ten złoty środek, z jednej strony widać przepych i ogromną ilość dodatków, z drugiej delikatność i skromność.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)