Obserwatorzy

niedziela, 26 lutego 2017

Filcowane króliki :)

                      I u mnie zrobiło się bliżej do świąt , a to za sprawą filcowanych królików, które 
               wczoraj zrobiłam . Zabawy było co nie miara , bo do filcowania na sucho zgarnęłam moje 
               córki , aby nie siedziały tylko przed ekranem komputera czy z nosem w telefonie !
               Obie robiły jajka- pisanki (jeszcze nie dokończyły ), a ja zrobiłam dwa króliczki  :):)
               Spędziłyśmy miły wieczór grzebiąc się w pudełkach z filcem i jedyny minus tej naszej 
               zabawy jest taki , że zostałam bez igieł do filcowania .... wyłamały mi wszystkie    !!
               Trudno ... trzeba będzie kupić nowy zapas . Dziewczyny bawiły się super , a ja z nimi .
               Króliczki są mięciutkie w dotyku, nadają się jako samodzielna ozdoba na stół 
                Wielkanocny czy też jako kompozycja do stroika.
               Jeden króliczek ląduje w kuferku jako prezent na moje urodzinowe Candy :)
               Jak widzicie ciągle coś dorzucam nowego , więc warto stanąć w kolejce po szczęście :)

         
         
                                                      FILCOWANE KRÓLIKI 














                            Zdjęć jest bardzo dużo , bo dziewczyny robiły sesję zdjęciową moim królikom :):)

 
              

27 komentarzy:

  1. Nie znam się na filcowaniu, ale króliczki są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mam pojęcia, jak się to robi, ale Twoje filcowanki są śliczne. Dobrze, że znajdujesz zajęcia dla dzieci. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze te króliczki! Będą cudną dekoracją:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczniutkie króliczki:)Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne, milusie, jak żywe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko! Pięknie Ci wyszły te króliczki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne są Twoje króliczki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne króliczki. Fajnie , że wciągasz córki do robótek.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Króliczki urocze:)Utalentowana mama i córki.Pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie one urocze!:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne króliczki :) Uwielbiam takie prace z filcu, ale wiem ile to trudu i pracy trzeba włożyć, sama kiedyś próbowałam więc wiem , dlatego tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodziaki:) Zapisałaś się u mnie na podaj dalej:) Poproszę o Twój adresik:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie cudowne krolisie i jeszcze pomoc mialas :) zawsze mnie fascynowalo to filcowanie jak to jezt zrobione :) widze ze szal swiat udzielil sie nie tylko mi :) pozdrawiam elwira-ilustracje

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze kicajki i na pewno bardzo przytulne:-) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. rozkoszne ,zwłaszcza ząbki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne :-) Próbowałam filcowania na sucho, na mokro też, ale mnie nie wciągnęło.

    OdpowiedzUsuń
  17. O raju.....jaki urocze królisie O_O cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są te Twoje króliczki.

    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodziaki! I spore, jak prawdziwe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)