Obserwatorzy

czwartek, 26 października 2023

Świąteczny komplet

       Zawsze podobały mi się szydełkowe bombki ,dlatego postanowiłam zrobić sobie na te święta, jako ozdoba do stojaka .Tylko zrobić je to pikuś, a usztywnić  to już wyższa szkoła jazdy !! Sama się o tym przekonałam, bo zrobić bombkę to ja szybko zrobiłam,  ale usztywnić ją na balonie to horror.Pierwsza wyszła mi ..... podłużna, z kolejnej  zeszło powietrze i wyszło coś pomarszczonego ....Ale do trzech razy sztuka i nareszcie mam usztywnioną bombkę . Zrobiłam jeszcze nowym wzorem Aniołka aby był ładny, świąteczny komplet. I mam 🙂🙂 Nie wiem czy jeszcze zdecyduję się zrobić taką bombkę, choć są bardzo dekoracyjne, przyznacie same.







Przybyło krzyżyków w moich " Irysach "


Kolejna porcja pocztówek z Waszych wakacyjnych wojaży 🙂😀🤪 dziękuję 

OD GOSI 


OD BOŻENY 



OD JOLI


OD WIESŁAWY 


OD ANTKA




25 komentarzy:

  1. Pięknie wyszła bombka i aniołek cudowny, w zeszłym roku zrobilam sporo bombek na akrylu a dla siebie mam te usztywnione na balonach ale usztywnialam hurtowo.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Warto było wykonywać kolejne próby z balonikiem, bo teraz jest idealna - okrąglutka. Aniołek prześliczny. Pozdrawiam Beatko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bombki. Cudownie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te ozdoby , niezwykłe Pozdraeiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne bombka! Uroczy aniołek. Fajne pocztówki do Ciebie dotarły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Irysy pięknie rozkwitają w Twoich dłoniach, a bombka jest rewelacyjna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombka i aniołek śliczne - przyznaję, że ja poszłam na łatwiznę i kupiłam na licytacjach kilka takich ozdób :)
    Irysy wyglądają już wspaniale - ach cóż to będzie za haft!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplecik - widać, że święta już blisko. :)
    A irysy coraz piękniejsze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że nie zrezygnowałaś z usztywnienia bombki :).

    Aniołek też super się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie szydełkowe ozdoby na choinkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bombka Beatko, aniołek też ładny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne świąteczne dekoracje!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komplet, kiedyś też próbowałam usztywniać bombki na balonach ale było to dla mnie karkołomne zajęcie, podziwiam Cię za upór było warto bombka idealna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie hafcik powstaje - o ozdóbki świąteczne cudne i aby ich było więcej hihi oj tak te usztywnianie ale efekt jest tego wart :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bombka wygląda idealnie, a aniołek przesłodki.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy zestaw bożonarodzeniowy, a haft z irysami piękny :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak, czas już powoli pomyśleć o świętach. Twoja bombka piękna, a aniołek zachwyca.
    Pozdrawiam słonecznym początkiem listopada

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne ozdoby. Ja bombek jeszcze nie robiłam. Kiedyś zrobiłam kilka aniołków i kilka lat czekają na usztywnienie. Twój post zachęcił mnie , aby w końcu je usztywnić. Pozdrawiam serdecznie 🪻

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te haftowane ozdoby. Na pewno nadadzą świętom swoistego klimatu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak się ma takie zdolne ręce to można wyczarować takie śliczne ozdoby. Jednak biel króluje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  21. Beatko faktycznie usztywnianie bombek szydelkowych nie jest łatwe, dlatego wolę te akrylowe.... a Twój zestaw śliczny, zawsze myślę o Tobie jak wieszam aniołki robione przez Ciebie 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Beatko za odwiedziny na moim blogu :)
    Widzę, że szydełko i krzyżyki nie opuszczają ciebie:)
    Co do usztywniania, to co nieco o tym wiem, i zgadzam się z Tobą.
    Będziesz miała piękną ozdobę, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)