Obserwatorzy

piątek, 22 lutego 2019

Koszyki małe i duże

                               Koszyki które tutaj prezentuje powstały na przełomie grudnia i stycznia .
                           Problem był z malowaniem , a właściwie ze schnięciem farby wiadomo, było 
                                  zimno i nie bardzo miałam gdzie wysuszyć pomalowane koszyczki !
                                      Koszyczki są wszystkie okrągłe , różnią się tylko wielkością,
                                                 mogą służyć na różne drobiazgi czy przydasie. 
                                  Taki prezent na zabawę" podaj dalej "  przygotowałam dla Gosi
                                                        wiem , że o takich koszyczkach marzyła!
                                                         To teraz pokaz mojego urobku  :)







                                       Wiem  , że Gosia szydełkuje i robi na drutach , to pomyślałam ,
                                      że włóczka na pewno jej się przyda,pewnie z niej  coś wyczaruje :)




                      No i skromny dodatek : czekolada i herbatki *
                       A i robótkowa gazetka ze wzorami się przyda *


 


A to całość prezentu jaki przygotowałam na zabawę 



                                Pokazuje kolejne pocztówki jakie znalazłam w skrzynce pocztowej :)
                                                                      Dziękuję bardzo ! 

                                                                               Od BOŻENY 


                                                                                Od ALINY 



                                                                                 Od GRAŻYNY 


                                  A ja załatwiam sprawy po zmarłym mężu , bo człowiek umiera , 
                                 a tony papierów po nim zostają ! Najgorsze jest to , że za pierwszym 
                                razem jeszcze nie udało mi się coś załatwić ! Mam dość biurokracji !!


 

41 komentarzy:

  1. Kochana!
    Przytulam, powolutku załatwisz spawy.
    A koszyki cudne:)
    Buziaczki przesyłam i promyczki słonka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beaciu, rewelacyjne te koszyczki.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są Twoje koszyki i cały prezencik dostatni! Beatko, przytulam Cię mocno.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. naplotłaś ,naplotłaś,super koszyki,sama mam takie to wiem,dopracowane w każdym calu

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny prezent przygotowałaś. Uwielbiam takie koszyki :)
    Ja też nie znoszę biurokracji. Trzymaj się, Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te plecionki są cudowne, wyobrażam sobie ile to pracy :) a biurokracja to chyba zmora każdego . Trzymaj sie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dokładnie nie umiem wyplatać takich koszyczków. Twoje są śliczne!!!! I kolor jest ujmujący! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyki świetne Beatko. Ileż one mogą mieć zastosowań:)
    Wspieram całym serduchem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe niespodzianki przygotowałaś Beatko, a koszyczki są rewelacyjne.:) Oj ta biurokracja..., oby jak najszybciej udało się wszystko ogarnąć. Tulę serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jakie cudne są te koszyki! - sama chętnie przytuliłabym takie :).
    Beatko serdecznie dziękuję za kartkę z Baranowa :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko dziękuję jeszcze raz! Też już zrobiłam zdjęcia, ale muszę dodać jeszcze 1 inny post i później już pochwalę się koszyczkami :) Bardzo mi się podobają, są piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyplotłaś koszyczki. Życzę cierpliwości w załatwianiu spraw.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że tylko wirtualnie wspierać Cię mogę! Sił dużo posyłam i uścisków!
    Koszyki cudnej urody!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały prezent przygotowałaś! Koszyczki są rewelacyjne!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne koszyczki i wspaniały prezent :-) na pewno sprawi dużo radości nowej właścicielce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty przygotowałaś, na pewno Gosię uradują, Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super prezenciki przygotowałaś,a koszyczki są bardzo przydatne-wiem coś na ten temat:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Cudowne koszyki! Podziwiam Twoje perfekcyjne wykonanie.
    Beatko, trochę późno, ale dziękuje ślicznie za karteczki:) Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe koszyki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne koszyczki, Beatko!
    Powolutku wszystko poukładasz...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne koszyki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszyczki są przepiękne. Bardzo mi się podoba ich kolor. Trzymaj się Kochana mocniutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszyki wyszły świetne :)
    Beatko, na pewno pomalutku ze wszystkim sobie poradzisz, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne! Cudownie jest mieć pasję i mieć czym zająć ręce. Trzymaj się ciepło i nie daj się papierom!

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszyczki fantastyczne, cały prezent jest wspaniały.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie daj się papierom! Świetne podaj dalej przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale rewelacyjne koszyki!!! A biurokracja jest i bedzie ale szkoda na nia nerwów, złość piękności szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne koszyki i prezenty !!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne te koszyczki. Gosia na pewno będzie z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne te koszyczki. Podziwiam Twoje zdolności i pracowitość.:)
    Beato powoli małymi kroczkami, wierzę, że uporasz się z dokumentami. Daj sobie czas...
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje koszyki zawsze mi się podobają . Piękny i praktyczny prezent przygotowałaś.
    Za kartkę dziękuję . Ja widzę dużo fajnych miejsc,ale ponieważ to nie jest region turystyczny,to widokówek nie ma. Ale pamietam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczna umiejętność, takie robienie koszyków. Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koszyczki są mega, musiałaś się dużo naskręcać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kosze od www.koszyki.net.pl? Gorąco polecamy tę stronę internetową.

    OdpowiedzUsuń
  35. Polecam gorąco sklep www.koszyki.net.pl – szeroki asortyment i świetne ceny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)