Obserwatorzy

sobota, 21 kwietnia 2018

Dinozaur

                                   Na moim szydełku ostatnio zawitał dinozaur z elementów !
                           Z taka maskotką jest trochę zabawy , bo każdy element trzeba zrobić 
                           osobno , a potem to zszyć w całość , aby przypominał ....dinozaura  :)
                           Ale jak wiadomo szydełko i włóczkę można wziąć ze sobą wszędzie 

                                 i tak dinozaur powstawał przy kawce na podwórku .

                                                               DINOZAUR 








                                            A dzięki takim elementom powstał dinozaur :)



                             Dinozaur, bransoletka i parę innych drobiazgów poleciał  do Agaty 
                                                                w ramach naszej wymianki  **
                             Rękodzieło Agatki dotarło do mnie jeszcze przed świętami ,  
                             ale ja teraz żyję w  "niedoczasie " i dopiero niedawno skompletowałam 
                             wszystko do wysyłki , bałam się tylko czy o dinozaura nie pobiją się 
                             dzieci  wszak maskotka jest jedna , a dzieciaków więcej :) 






    Do mnie przywędrował od Agaty przepiękny , szyty wianek , 
który zdobi nasz ganek i wzbudza ogólne zainteresowanie 
.... przechodniów  :)



 
                               Szyta, fajna torba na zakupy , jest cały czas w użyciu i szyty zajączek , 
                                                    który był w święta ozdobą kuchennego okna **
                             Znalazła się też szyta , patchworkowa poduszeczka, w sam raz do samochodu .





                                                         A reszta to gazetki i  "przydasie  " 



                                      Agata serdecznie dziękuję za owocną wymiankę swoich prac :):)


                                                  Pocztóweczki przybyły do mnie ** Dziękuję  *

                                                                               Od WIOLI


                                                                           Od RENATY  
 

       

41 komentarzy:

  1. Ale czaderski dinozaur :D Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko to bardzo wyjątkowy Dino i wspaniałe upominki dostałaś i wianek,i torba i króliczek,a patchworkowa poduszka to dzieło sztuki.
    W tym szczególnym dniu wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń 🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂 STO LAT BEATKO I PRZYSZŁOŚCI W SAMYCH JASNYCH BARWACH

    OdpowiedzUsuń
  3. Dinozaur jest niesamowity i piękna bransoletka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow świetne prace. Dinozaur mnie powalił. Beato, tyś jest kobieta o wielu talentach, zaskakujesz, co chwile. Dinozaur jest perfekcyjny, dla mnie prawdziwa perełka. :))))

    Cudnego weekendu Wam życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko ty w niedoczasie? Aż się wierzyć nie chce. Podziwiam pięknego dinozaura oraz ogrom włożonej pracy. Wymiana bardzo udana. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały dinuś! w ogóle wymianka bardzo udana chyba

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie wymianka tylko porządna wymiana :)mnóstwo wspaniałości poleciało w obie strony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczarował mnie ten dinuś!!!Super jest!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki cudny, a bransoletka też bardzo udana. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten dinozaur ! Tą metodą można zrobić różne maskotki.
    Widać, że miałaś owocną wymiankę !!! Cudne patchworki dostałaś, no - niesamowite i tak dużo tego wszystkiego !? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !!! Spełniaj swe marzenia ! Zdrowia , szczęścia i uśmiechu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia , to miło z Twojej strony :)

      Usuń
  12. Beatko! Trochę spóźnione, A serdeczne życzenia Urodzinowe ,Życzę Ci Zdrowia i samych szczęśliwych i radosnych chwil, A dinozaur wspaniały,Cudowny. Oj nazeszywałaś się go. Wymianka Super - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko dinozaur świetny- miałyście świetną wymianę:)
    Pozdrawiam serdecznie i najszczersze życzenia przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny dinozaur!
    Wymianki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna wymianka, Beatko. Dinozaur jest niesamowity i jak widzę to kolejny kuzyn mojego słonia:)
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko pozazdrościć takich wspaniałych prezentów ale dinozaur dla nie jest rewelacyjny, super. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna wymianka Beatko. A dinozaur jest obłędny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie się obdarowałyście - piękne i bogate paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dino wymiata:-) Pięknie się obdarowałyście Beatko, a skoro wyszło miedzy wierszami, ze masz urodzinki, to serdeczne życzenia zostawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny dinozaur! Wspaniała wymianka :)
    Przesyłka w drodze :)
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo piękna i na bogato wymiana:) dinozaur jest super! pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Owocna wymianka:) a dinozaur wymiata!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. O rajuni, jaki ten dinozaur śliczny!!! Przepięknie Ci wyszedł :DDD. I prezenty piękne dostałaś :D.
    Dziękuję za przemiły komentarz i wizytę na moim blogu :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super dinozaur, bardzo mi się podoba kolorystyka. Dostałaś śliczne szyte rzeczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Beatko ale wszystko swietnie obfocilas! Nie to co ja....dinus jest swietny ! Jeszczecraz szacun za jego wykonanie i cierpliwosc która posiadasz!!! I ciesze sie ze moje szyciowe rzeczy sluza ;) Beatko jeszcze raz wielkie dzieki za wymianke i urodzinowe sto lat posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dinuś rewelacja i wymianka super.Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dinozaur jest cudowny. Kolorki takie jak lubię. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  28. O dinossauro está espetacular! Fantástico trabalho Parabéns!
    Bjs

    OdpowiedzUsuń
  29. Dinozaur jest rewelacyjny! :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Bosz .... ja dopiero teraz zobaczyłam te cudowności i już mnie natchnęły. Twój dinozaur jest cudny a te szyte przez Agatę równie piękne 😀

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki świetny dinozaur, ale się napracowałaś przy nim, super!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dinozaur jest świetny !!! Bardzo podobają mi się zabawki wydziergane tą techniką, ale samej chyba nie chciałoby mi się tego robić. Piękne prezenty dostałaś w zamian. Torba i poduszka są bardzo fajne ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale extra wyszedł Ci ten dinozaur !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)