Obserwatorzy

niedziela, 8 kwietnia 2018

Serwetka pod telweizor i Wasze kartki

                Miałam jechać do sanatorium w zimie , co ja tam wieczorami będę robić?
           Myślałam , tak i myślałam , aż przypomniałam sobie  , że leży odbity wzór na  serwetkę !
                           "Szmatkę" zapakowałam do walizki i pojechała ze mną  !
             Serwetka jest zrobiona haftem Richelieu, więc jest bardzo pracochłonna , 
               oczywiście całej nie dałam rady zrobić w sanatorium , ale większą połowę tak .
                W domu dokończyłam , wycięłam ażury i teraz zdobi półkę pod telewizorem :)
              Chętnie położyłam bym ja na stoliku do kawy , ale .... mąż to "kawosz "
                 i zaraz serwetka nabawiła by się plam , bo przecież to nie on zaplamił ?!!
                          Znacie to tłumaczenie , co ? Plamy robią się same  :):):)

                           Moja serwetka z której napiszę nieskromnie jestem zadowolona***












                                        A tak wygląda w docelowym miejscu , pod telewizorem :)  



 Serdecznie dziękuję za życzenia i moc pięknych kartek , które od Was dostałam .
Kartki świąteczne były ozdobą naszego stołu .

 

                                                                  Od Magdy 


                                                                   Od Weroniki 
 

                                                                         Od Anny 
 

                                                                       Od Małgosi 
 


                                                                     Od Agnieszki 
 


                                                                  Od Marzenki 
 

                                                                      Od Agnieszki 
 

                                                                             Od Uli 
 

 
                                                                      Od  Danusi 
 

                                                                        Od Aliny 
 

                                                                     Od Marysi 



                                                                   Od Gosi 


                                                                       Od Weroniki 
 


                                                                     Od Oli 
 


                                                                    Od Gosi 
 


                                                                        Od Izy 
 

                                                                   Od Krysi 
 


                                                                    Od Agaty 
 
 
    

38 komentarzy:

  1. Mnóstwo wspaniałych karteczek dostałaś :)Serwetka śliczna i jaka duża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka cudna! A dobrych życzeń całe mnóstwo, ale tego akurat nigdy za wiele. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna serweta. Mój mąż ma podobnie jak Twój, jak to on??? Ten typ tak ma... Całe mnóstwo pięknych karteczek do Ciebie dotarło. Beatko życzę udanej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna serwetka, raz w życiu spróbowałam tego haftu i nie poszło mi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serweta😀
    Podziwiam za cierpliwość w haftowaniu. Mam nadzieję, że pobyt w sanatorium trochę cię podkurował.
    Piękne karteczki otrzymałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. O guardanapo do televisor é maravilhoso!
    Os cartões são todos lindos.
    ALELUIA.
    Bom Domingo
    Bjs

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna serwetka, Beatko, podziwiam precyzję wykonania.
    Ale śliczne karteczki dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko. Serwetka jest przepiękna!
    Pod telewizorem też się pięknie prezentuje:)
    Kartki śliczne:)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Serwetka prześliczna. Ileż pracy wymagala. Masz prawo był bardzo dumna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko! Twoja Serweta to Arcydzieło, Wiem jaka to pracochłonna praca, Najgorsze to wycinanie, Serweta jest Cudowna I pięknie się prezentuję po telewizorem - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. A beautiful doily and a great collection of beautiful cards, Beata. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna serwetka i wiem ile pracy musiałaś włożyć w to dzieło. Gratuluję. Zbiór kartek całkiem spory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna praca! Jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę jesteś wszech uzdolniona. Chyba latami robiłabym taką. hehe

    Pięknych dni dla Ciebie i rodzinki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna serweta! pozdrawiam ciepluteńko;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna serwetka Ci wyszła Beatko, chociaż domyślam się, jak pracochłonne to było zajęcie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Zadowolona to mało powiedziane, powinnaś być z niej dumna. Jest przeurocza! Mam sentyment do haftów richelieu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna!!! Śliczny wzór!!!
    Kiedyś dawno temu bardzo dużo haftowałam Richelieu, więc wiem ile to pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Serwetka jest obłędna !!!!! Nigdy nie robiłam haftu Richelieu, ale miałam w szkole średniej dwie koleżanki, które nieustannie nad takimi serwetkami siedziały i wciąż powstawały z pracy ich rąk coraz to piękniejsze serwety i obrusy. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Beatko bardzo,bardzo podoba mi się ta serwetka.Na pewno jest bardzo pracochłonna!!Ja niestety nie mam nerwów do takich prac:(((Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Beatko!
    Serwetka piękna, jesteś Mistrzynią artyzmu:)
    Ale listonosz się musiał do Ciebie nachodzić, bo tyle kartek dostałaś:)
    I ja z serca najpiękniej, jak tylko potrafię dziękuję za piękne, miłe prezenty od Ciebie:)
    Pozdrawiam słonecznie i uśmiech przesyłam serdeczny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie zrobienie takiej serwetki to czarna magia. Podziwiam. Śliczna serwetka.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Serweta przepiękna, Beatko. Kartek jak zawsze wiele.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Ci tej serwetki, jest zjawiskowa! Podziwiam też karteczki świąteczne. Dużo dowodów sympatii. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudeńko wyszło z pod Twoich łapek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę jesteś wszech uzdolniona. Chyba latami robiłabym taką. hehe
    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  27. Taki haft to dla mnie czarna magia ale podziwiam cierpliwość i talent. :) co do plam, "co złego to nie ja" :) :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna serweta :-) Podziwiam i gratuluję :-) A te kartki...przyjemna masa

    OdpowiedzUsuń
  29. Beatko masz ogromną cierpliwości serwetka piękna.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Serwetka jest przepiękna. Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Serweta istne CUDO ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna serweta, aż szkoda jej pod telewizor:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Serwetka jest urocza. Parę lat temu,również wyszywałam serwetki tym haftem i wiem ile wynaga wysiłku wyszycie jej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)