Obserwatorzy

piątek, 24 listopada 2023

Szydełkowe dzwonki

   Tym razem powstały białe dzwonki ,wykonane szydełkiem, już podarowane na choinkę i będą cieszyć nowych właścicieli 😀

Jest szaro ,buro i ponuro ,myślałam, że w taki czas będę miała więcej wolnego na swoje hobby .....niestety praca , drobne remonty i warsztaty , które prowadzę w Domu Kultury skutecznie uszczuplają mi ten wolny czas !





A teraz pochwalę się pocztówkami:)))

OD ALINY



OD BASI 


OD SYLWII

OD LIWII


Mam sporo rozpoczętych prac ,to pewnie jakąś w krótce pokażę 🙂😀

17 komentarzy:

  1. Piękne są te dzwoneczki. Będą ślicznie wyglądały na choince.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie dzwonki są piękne. Mam kilka takowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj kapryśnym listopadem
    Ciekawie muszą "dzwonić" te piękne dzwoneczki na dzisiejszym wietrze.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam takie dzwonki, fajny wzór, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne szydełkowe dzwonki. Fajne pocztówki do Ciebie dotarły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te dzwonki !!! Życzę miłego weekendu !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne dzwoneczki. :)
    Dawno nie robiłam dzwoneczków, ale mam tyle, że pewnie zacznę rozdawać, bo nie wszystkie mieszczą się na choince. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widzę szydełko Cię kocha i z wzajemnością. Fajne te dzwonki , ważne że maja nowych nabywców. A białe to takie uniwersalne, pasują do wszystkiego!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i delikatne te dzwoneczki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne dzwoneczki o i fajnie że się realizujesz warsztatowo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze dzwoneczki i na choince będą pięknie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności, niedługo wyciągnę te które są u nas i będą wisieć na choince 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne dzwoneczki. Na pewno będą świetną ozdobą czyjeś choinki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I tak z okrojonym czasem zdążyłaś śliczne rzeczy zrobić! Dziękuję za kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne dzwonki. Pomyślności w nowym roku Beatko i nieustającej weny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)