Obserwatorzy

czwartek, 30 listopada 2023

Podaj dalej

Kilka miesięcy temu zapisałam się do naszej blogowej zabawy "Podaj dalej " u Dusi z bloga Syndrom Kury Domowej 

Kilka dni temu dotarła paczuszka od Dusi, zdziwiłam się bo dostarczył ją kurier ,a ja zachodziłam w głowę co zamówiłam??? A zapach kawy był obłędny .....

Prezentuję prezenty jakie dostałam od Dusi  Cudowne poszewki na jaśki ,które są już w użyciu ,szydełkowe świąteczne ozdoby ,breloczek oraz kawa ziarnista , która tak pachniała 🙂🙂🙂 i naturalne balsamy do ust.








  

Zapraszam dwie osoby do dalszej zabawy!

Zasady :

Rok jest na przygotowanie prezentu 

Obdarowane osoby po otrzymanie paczki publikują posta i zapraszają osoby do dalszej zabawy 😀




13 komentarzy:

  1. Fajna zabawa i świetne prezenty dostałaś🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty dostałaś Beatko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent wspaniały, wszystko przydatne ,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty dostałaś, lubię takie , co się przydadzą !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty, przygotowany przez Ciebie też na pewno będzie wspaniały, ale ja odpuszczam tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dostałam same cuda od Dusi :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna paczuszka !!! Takie prezenty zawsze cieszą . Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takiej paczuszki... Takie niespodzianki są najmilsze
    Życzę pozytywnego nastawienia pomimo zimy za oknem

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny podarunek zrobiony prosto z serca. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne podanie dalej. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)