Obserwatorzy

niedziela, 8 października 2023

Patchorkowa serwetka

 Wróciłam do tego patchorkowego wzoru serwetki , bo jest bardzo ladny i ponadczasowy.To jest kolejna serwetka , którą wykonałam na Urodzinowy prezent, a jeszcze jedna jest w planach dla kuzynki na Święta, tylko kolor inny ! Kiedyś była biała teraz jest beżowa .Prezent wręczony,  więc mogę pokazać to cudo z elementów 🙂











Bardzo dziękuję za 18 - tkowe kartki od Was dla córki, pierwszą była zaskoczona , a na kolejne to już czekała 😀

OD KASI


OD ANI


OD LIDZI 


OD MAŁGOSI 


OD AGNIESZKI 


OD URSZULI



U mnie na tamborku haft krzyżykowy, tym razem Irysy do  mojej kolekcji 🙂😚


Przyszło dużo pocztówek do mojej kolekcji ,za które bardzo dziękuję. Dziś prezentuję pierwszą ich część 🙂

OD ANI 



OD JOLI



OD SYLWII



OD AGNIESZKI 


Jesień tego roku nas rozpieszcza jest fajnie ciepło, więc jeszcze dużo czasu spędzam na świeżym powietrzu, najczęściej jeżdżąc rowerem lub spacerując z psem po lesie . Ale zaczną się dłuższe wieczory to  będzie czas na robótki 🙂😚😀

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładne elementy . Serwetka jest śliczna. Wszystkiego najlepszego dla córki. Pozdrawiam serdecznie 🪻🙂☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka jest śliczna I unikatowa.Haft zapowiada się cudowny, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serweta. Lubię patchworki. Ładny hafcik na tamborku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna patchorkowa serwetka - cudowna ozdoba. Niestety przegapiłam moment wysłania urodzinowej kartki na 18-te urodziny. Wrzesień zbyt szybko minął.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetka naprawdę cudowna, Beatko.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna serwetka. Kolejna cudowna praca w Twoim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. To naprawdę prześliczna serweta!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ta serwetka z elementów, choć rzadko robię coś dwa razy ale nie powiem i mnie się zdarza.
    Fajne kartki dostała Twoja córka na 18 urodziny , to bardzo miły gest ze strony koleżanek blogowych. Cieszę się że Twoja kolekcja pocztówek się powiększa, mam nadzieję że nic Ci się nie powtórzyło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Serweta jest cudna. :)
    Wszystkiego dobrego dla Córki. :)
    Kartki śliczne otrzymała. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno tu nie zaglądałam, z resztą do wszystkich dziewczyn, więc przeoczyłam urodziny Twojej corki Beatko, przepraszam. Widzę że dziewczyny piękne kartki przysłały. Sto lat na dorosłe dni !

    OdpowiedzUsuń
  11. Serwetki z elementów są bardzo dekoracyjne, Twoja ma piękny motyw całość prezentuje się bardzo elegancko, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetka zachwyca.
    Pozdrawiam serdecznie połówką października

    OdpowiedzUsuń
  13. Serwetka jest przepiękna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam utalentowanych manualnie ludzi, brawo kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza serwetka, Beatko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Serwetka wyszła świetnie i chyba jest całkiem sporych rozmiarów? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam każdego kto potrafi takie serwety zrobić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)