Obserwatorzy

sobota, 21 lipca 2018

Białe kolczyki

                      Pokusiłam się ostatnio o zrobienie własnoręcznie , koralikowych kolczyków.
                          Oczywiście pognałam do pasmanterii i nakupiłam sporą ilość różnej wielkości 
                                koralików , wszystkie w kolorze białym i przystąpiłam do pracy !  
                                    Po rozłożeniu całego " majdanu "na stole odpaliłam kompa i .........
                           skorzystałam z podpowiedzi jaką opublikowała na swoim blogu Karolina .
                            Mimo , że filmik jest przejrzysty , to ja i tak nie uniknęłam prucia przy 
                                pierwszym kolczyku , drugi zdecydowanie szybciej mi poszedł :))
                               Wiadomo , kolczyki nie są idealne , ale mnie się szalenie podobają ,
                                  no i biel do wszystkiego pasuje , więc często będę je nosiła .
                              Taki sam wzór kolczyków, tylko zielony kolor dostałam kiedyś od Joli 
                                 w zabawie podaj dalej , ale nie pomyślałam , że sama się skuszę
                               na  zrobienia takich samych ! Jednak człowiek całe życie się uczy :)
                              
                                                                      MOJE KOLCZYKI








                                                            MOJE I JOLI KOLCZYKI



             A teraz pora na pocztówki  - dziękuję ***

OD ANI




                                                                                OD MAŁGORZATY
 
                                                                                          OD ULI


                  Życzę wszystkim słonecznej i pięknej pogody, takiej jak jest u nas na Podkarpaciu :) 
                                                  

  







                         

50 komentarzy:

  1. Cudne kolczyki, bardzo mi się podobają. Wyślij mi na maila swój adres jeśli masz ochotę to też chętnie kartkę do ciebie wyślę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kolczyki :) też lubię biżu w uniwersalnych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki. Mam kilka podobnych w stylu. Robiła je koleżanka mamy z pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyki - sama chętnie nosiłabym takie gdybym tylko miała przekłute uszy :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne kolczyki.:) Podziwiam misterną pracę. Miłego weekendu Beatko!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko kolczyki pięknie wyglądają i rzeczywiście do wszystkiego będą pasowały.
    Masz rację człowiek całe życie się uczy,jak na pierwszy raz to nieźle sobie poradziłaś.
    Dużo cierpliwości i samych wspaniałych kreatywnych pomysłów życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kolczyki! Białe rzeczywiście pasują do każdej kreacji.
    Beatko, dostałaś tylko trzy karteczki??? Wysłałam chyba 7czy 8:( Dopytuję, bo poczcie nie wierzę za grosz:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wszystkie , ale rozłożyłam na raty , bo mam jeszcze wiele pocztówek do pokazania :))

      Usuń
  8. Są śliczne- takie dwie śnieżynki :) Ty kobieta wielu talentów jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę, te kolczyki są cudowne, bardzo chętnie bym takie nosiła, jestem zauroczona:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko, one są po prostu przepiękne!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko,ale masz zdolności,aż Ci zazdroszczę takich pięknych kolczyków,może kiedyś spróbuję zrobić podobne:)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha ha ha...a ja ten tutek znalazłam właśnie u Joli i jest też tutek na naszyjnik:-)
    Kolczyki Ci wyszły wspaniale i bardzo fajnie wyglądają na uchu:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolczyki, rozpaliłaś moją wyobraźnię i nabrałam ochoty na zrobienie takich cudeniek. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdolniacha jesteś,pieknie wyszły,pozdrawiam z Raciborza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie wyszły. Podziwiam talent do prac z koralików. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatko! Kolczyki wyszły Ci Wspaniałe , Bardzo mi się podobają - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze jest tak, chyba, ze pierwszy raz jest najtrudniejszy, potem juz idzie z " górki" :)świetnie sobie poradziłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko!
    Nie mam takich zdolności, jak Ty- gratuluję:)
    Biżuterię na szczęście kupuje mi Mąż, bo lubi i ma gust:)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kolczyki w obu wersja kolorystycznych bardzo mi się podobają. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Istny majstersztyk!!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolczyki równie piękne jak kartka pełna dobrych imieninowych życzeń od Ciebie, która czekała w skrzynce na mój powrót z urlopowych wojaży - serdecznie Ci za nią dziękuję :-) O wakacyjnej kartce dla Ciebie pamiętam, ale tradycyjnie na poczcie lokalnych widokówek nie mają, więc podczas następnego wyjazdu trzeba będzie szukać ich gdzie indziej. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne biżutki, doskonałe na wiele okazji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne i bardzo letnie biżutki, a biały jest uniwersalny, do każdej kreacji pasuje, jak szary:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne! Dla mnie takie prace to czarna magia, tym bardziej zachwycają mnie efekty:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne kolczyki:) Przyznaj się, czy jest jakaś rzecz, której nie potrafisz zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne kolczyki, bardzo mi się podobają 😘

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteś niesamowieta,są przepiekne

    OdpowiedzUsuń
  28. No nie wiem, moim zdaniem są idealne. Bosko wyglądają na uchu. Eleganckie i dodające uroku. Dla mnie idealne. <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne!!!Podziwiam bo ja bym się chyba pogryzła:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolczyki są super , można je nosić nawet na eleganckie "wyjścia". Co do koralików to warto poszperać w Lumpeksach czasami są tam ciuchy za kilka groszy wyszywane naprawdę ładnymi koralikami . Pozdrawiam serdecznie i czekam na więcej jubilerskich dzieł:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, cudowne kolczyki Ci wyszły. Szczerze podziwiam i ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Beatko, jestem w pełni podziwu dla Twojego talentu. Przyznam, że kolczyki porwały moje serce. Bardzo ładny kształt, wzór, sama elegancja. Nie porywam się na koraliki, to zbyt skomplikowane dla mnie. Ostatnio brakuje mi czasu, sił, zdrowia. Oglądam też pięknie wyplatane koszyki, a serwetka Richelieu jest mistrzowska! Pięknie dziękuję za odwiedziny. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. O mamuniu kochana !!!!! Cudeńka !!! Kolczyki śliczne !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne kolczyki! Ale nie wiem, czy sama bym je zrobiła, na pewno są bardzo pracochłonne ;-)

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Są idealne i piękne!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne białe kolczyki - romantyczne, eleganckie. Dobrze, że je zrobiłaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne kolczyki, szyk i elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądają oszałamiająco !!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolczyki śliczne, pewnie sporo pracy wymagały i precyzji. Osobiście kolczyki bardzo lubię, srebrne całe lub z jakimś kamieniem szlachetnym. Mam z kryształami górskimi, szafirami, a ostatnio na https://www.pranashop.pl/pol_m_Kolczyki-srebrne-302.html kupiłam sobie śliczne z naturalnymi granatami. Piękne tam są kolczyki i jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak patrzę na te kolczyki to są bardzo specyficzne ale zarazem i delikatne. Ja jeśli wykonuję własnoręcznie biżuterię to staram się robić ją jak najdokładniej potrafię. Gdy robię kolczyki to wtedy korzystam z bigli https://pl.silvexcraft.eu/40-bigle i mogę robić ile chcę różnych kolczyków.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne kolczyki. Ciekawe wzory kolczyków prezentowane są na https://esclusiva.pl/kolczyki-nieskonczonosc. Symbol infinity jest obecnie bardzo popularny.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem w szoku bo wyglądają naprawdę bardzo profesjonalnie! gratuluję talentu i cierpliwości, ja jestem z tych co wolą kolczyki tylko oglądać i kupować. Ale na szczęście wybór jest taki ogromny, że można znaleźć idealnie takie których się szukało. Ja z tym nigdy nie mam problemu. Szczególnie w sieci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)