Obserwatorzy

piątek, 22 września 2023

Mikołajki

       Przed świętami zawsze jest mało czasu na robótki,  dlatego postanowiłam dla siebie zrobić już dekoracyjne Mikołajki , abym miała nowe ozdoby na Święta.  Jak pomyślałam tak i zrobiłam, tym bardziej , że pogoda fajna to i jeszcze można po robotkować na werandzie🙂

Mikołajki powstały z kolorowych  sznurków i włóczek , dodatki to drewniane koraliki ! 











A teraz prezentuję pocztówki do kolekcji 🙂

OD BASI 


OD JUSTYNY


OD LIDZI



Pogodę mamy cudownie ciepłą, ale nie sprzyjającą robótkom , a raczej spacerom!
Mam rozpoczęty haft "Irysy "oraz dużą patchorkową serwetkę , ale czekają na chłodniejsze dni 🙂😀😀

 

26 komentarzy:

  1. Wszystkie Mikołajki są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te Mikołajki. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne są, czy zrobione na zakrętach od wody mineralnej ?Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wychodzą takie makramowe ozdoby. Super wyglądają i są wielokrotnego użytku, co mnie osobiście przekonuje do tego, aby takowe poczynić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj kończącym się latem
    Zachwyciły mnie te Mikołajki. Tak powoli zaczynam myśleć o świętach, nie tylko o ozdobach, ale i prezentach. Takie Mikołajki na pewno by się nadawały na ich przyozdobienie.
    Pozdrawiam powiewem zaczynającej się jesieni

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na takie Mikołajki. :)
    Wyglądają uroczo. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczne Mikołajki będą piękna ozdobą na święta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te Mikołajki będą jak znalazł na choinkę !!!Pokaż kiedyś całą kolekcję Twoich kartek, masz ich chyba wiele!!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne Mikołajki. Beatko, dziekuje za pamięć i kartki. Ja nigdzie nie wyjeżdżam w tym roku.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne Mikołajki z kolorowych sznurków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ cudne mikołajki, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo sympatyczne Mikołajki, Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są:) Gdzieś widział, tutek na nie, chyba sama juz zacznę coś działać, bo czas bardzo szybko mija;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te Twoje Mikołaje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne Mikołaje. Czas do świąt zawsze szybko biegnie. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  16. O jacy pomysłowi Mikołaje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mikołajki urocze. Po przeczytaniu tytułu myślałam, że wybrałaś się na Mazury. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślałam, że zostawiłam tutaj komentarz? Nie wiem, co się z nimi ostatnio dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  19. Najwyższa pora, aby robić dekoracje świąteczne. Super Ci wyszły

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)