Obserwatorzy

poniedziałek, 11 września 2023

Chusta na 50 Urodziny

 We wrześniu moja Szwagierka obchodzi okrągłe , bo 50 Urodziny to i prezenty musiał być wyjątkowy, prawda?

Szwagierce Asi podobały się moje szydełkowe chusty , które często noszę w okresie jesienno - zimowym  ,więc pomysł na prezent wpadł mi do głowy zaraz ! Podpytałam tylko o kolory ,zakupiłam motek i zrobiłam chustę wzorem Bliss .Prezent wręczony, bardzo się podoba 😚







Dostałam bardzo dużo pocztówek z Waszych wakacji za które dziękuję i kilka pokazuje 

OD MAŁGOSI


OD JOLI




OD BASI




20 komentarzy:

  1. Piękna chusta, cudny prezent!
    Pięknie dziękuję za kartki. Ja niestety byłam w takiej okolicy, ze nie było kartek. Jeden sklep spożywczy i 13 domów. Piękna, cicha wioska i zero kartek. Nadrobię w przyszłości.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na prezent a chusta prezentuje się wspaniale. Świetne ma kolory a i wzór niczego sobie !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezent ,pracowita jesteś bo to kawał roboty,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są kolory tej chusty. Szwagierka na pewno doceni Twoją pracę . Chusta śliczna. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja dawno tu nie byłam. Chusta Beatko jest obłędna, ta kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko, chusta jest przepiękna, wcale mnie nie dziwi, że szwagierka jest zachwycona. Bardzo Ci dziękuję za kartki z Twoich podróży było mi bardzo miło je otrzymać.
    Serdecznie Cię pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super chusta na okrągłe urodziny. Cieszę się, że pocztówki dotarły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta. Bardzo mi się podoba to zestawienie kolorystyczne. Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za piękną pocztówkę i za pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj późnym latem
    Piękna, kolorowa chusta. Aż chciałoby się taką otulić.
    Pozdrawiam snującymi się nitkami babiego lata

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te cieniowane chusty. Twoja jest wyjątkowa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna kolorystyka, ja już z tych wzorów robiłam Utopię i Arcadię, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Szwagierka będzie zadowolona - chusta jest piękna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna chusta i nie dziwię się, że prezent spodobał się. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)