Obserwatorzy

czwartek, 4 kwietnia 2024

Zamek Stara Lubowna

Przed świętami byłam na wycieczce na Słowacji gdzie zwiedziłam po raz kolejny Zamek w Starej Lubownej, a przy okazji i Fabrykę Whisky 🙂

Stara Lubowna - monumentalny zamek na dawnym pograniczu polsko - węgierskim.Przez wiele lat należał do potężnego rodu Lubomirskich ,a w czasach potopu szwedzkiego ukrywano tutaj polskie klejnoty koronne  .

Nestwille Park to więcej niż gorzelnia .Poza degustacją pierwszej słowackiej whisky można zaznajomić się z historycznymi rzemiosłami spirytusowymi I składami dojrzewania whisky. Po raz pierwszy byłam w takiej Fabryce I zrobiła na mnie ogromne wrażenie!

 ZAMEK LUBOWNA 













 















Fabryka Whisky 






Super było się wyrwać z domu na taki fajny wypad ,tym bardziej , że pogoda nam dopisała....tylko w Słowacji płaci się Euro ,więc jest drogo .Trzeba o tym pamiętać 🙂😚
Dostałam pocztówkę z ...Kuby !

OD ANTKA 



8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia wspaniałego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mąż na pewno chętnie zwiedziłby ten zamek. On lubi tego typu klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś super wycieczkę :).

    Uwielbiam zamki, a mój Pieronek chętnie posłuchałby o whisky ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna taka wycieczka, co prawda whisky nie lubię ale fabrykę bym zwiedziła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała fotorelacja udanego wypadu. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamek robi wrażenie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)