Obserwatorzy

niedziela, 5 grudnia 2021

Anioły z makramy

Ostatnio spróbowałam czegoś nowego ....

A to za sprawą koleżanki,która pokazała mi jak zrobić fajnego Anioła ze sznurka.

Bardzo mi się te Anioły podobają i nie są trudne do zrobienia,tylko trzeba mieć wszystkie potrzebne drobiazgi do ich zrobienia i oczywiście odpowiedni sznurek 🙂







Na tamborku kolejny kot do wyhaftowania na prezent dla koleżanki córki......



Dziękuję za pocztówki do kolekcji !!

                              OD TINY



                                  OD GOSI


Ja z utęsknieniem czekam na święta i troszkę odpoczynku......praca w tygodniu i studia w weekend dały mi w kość!

24 komentarze:

  1. Przepięknie się prezentują te anioły, Beatko.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny anioł. Rewelacyjnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity anioł, piękny ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sa te anioły, coraz więcej ich ostatnio widać ze sznurka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O!!! Jakie pomysłowe! Podobają mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te Twoje Aniołki ale sznurek to podstawa musi być !! Liznęłam kiedyś trochę makramy, więc wiem mniej więcej z czym się to je!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Makramę podziwiam - mi nie wychodziła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne anioły.
    Dziękuję za odwiedziny i wspólną zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie mi się podobają takie anioły:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne anioły Beatko. Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe anioły!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sezon na "aniołowanie" uważam za rozpoczęty - piękne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy ten makramowy anioł. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite, że takie piękne anioły można stworzyć ze sznurka. Wyglądają niesamowicie i robią olbrzymie wrażenie. Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł na anioły z makramy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ci wyszły te makramowe anioły i jakie ładne mają buźki, super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne anioły Beatko

    OdpowiedzUsuń
  18. Anioły są prześliczne jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)