Obserwatorzy

niedziela, 21 listopada 2021

Kwadratowa,czerwona serweta

Z okazji kolejnych Urodzin mojej serdecznej przyjaciółki,zabrałam się za szydełko jeszcze wiosną ,aby zrobić dużą,szydełkowe serwetę w jej ulubionym kolorze - czerwonym 🙂

Serwetka jest z elementów ,wzór fajny ,ale jak wiadomo trzeba było zrobić x elementów i je połączyć,więc czasami mnie robótka nurzyła i odkładałam ją na bok....

Koniec końców skończyłam i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego ,po zblokowaniu została wysłana Solenizantce🙂











A tak wyglądała serwetę w trakcie pracy....





Dziękuję za pocztówki do kolekcji

OD BASI



OD BOŻENY

 
 Kolejne robótki są na tamborku i wkrótce ich prezentacja 🙂😉


22 komentarze:

  1. Napracowałaś się,ale efekt końcowy jest wspaniały.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna serweta. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Ci wyszła ta serwetka ale dziergania i łączenia tych elementów nie zazdroszczę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pełna podziwu , piękna. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, sporo pracy ale efekt jest.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna. Podziwiam za wytrwałość i za łączenie tych wszystkich elementów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło. Na święta cudnie ozdobi stół. Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna serweta! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna serweta i w dodatku w jedynie słusznym kolorze :)
    Sama chętnie przygarnęłabym taką.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna serweta. Będzie wspaniale zdobiła stół. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo efektowna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna! Masz talent, Beatko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna, pełna pozytywnej energii serweta. Połączenie małych elementów dodało jej delikatności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna serweta. Serdecznie dziękuję za ten piękny prezent. W tej chwili wywołuje "ochy" i "achy" w pracy, niedługo trafi do domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna serweta w nieoczywistym kolorze, ale najważniejsze, że dopasowany do obdarowanej:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna serweta Beatko . Mnie tez bardzo przynudzającemu takie prace ale efekt końcowy to wszystko wynagradza. Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
  17. Odcień czerwieni przepiękny (to mój ulubiony kolor), serweta cudowna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)