Obserwatorzy

wtorek, 25 października 2022

Rozpoczęte hafty

Mam dwa rozpoczęte hafty ,w tym jeden duży ,który haftuję już od lata ! Niestety jest trudny a dodatkowo papierowy wzór jest drobno rozrysowany co mi szybko męczy oczy ....
Ale mam nadzieję, że teraz będą dłuższe jesienno - zimowe wieczory to i hafty skończę.
Kolejne dwa czekają w kolejce do wyszycia a i po drodze jest też mnóstwo innych robótek 😚😀 więc na nudę nie narzekam. 
Przyznam się , że kocham te moje robótki ,umilają mi one mój wolny czas i nie dają  zwariować w tej szarej naszej rzeczywistości!

Haft kot
 






Pole z makami 




 Przedstawiam pocztówki 

 OD ANNY


OD WIESŁAWY



16 komentarzy:

  1. Mróweczka z Ciebie Beatko, pięknie Ci to idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowita jesteś, hafty piękne ale i duże, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba hafty zapowiadają się pięknie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny haft!. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za tak duże hafty się nie zabieram, pokonały by mnie. Pięknie za to Tobie wychodzą - życzę czasu i wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne będą te obrazy, te maki mi się strasznie podobają. Ja ostatnio zmieniłam taktykę i robię jeden obraz od początku do końca, bo za dużo mam pozaczynanych, potem zawsze coś wypadnie (metryczka, zamówienie) i się nie wraca, albo zaczyna nowe. I teraz trzymam się jeden haft, ewentualnie drugi jeżeli to zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że to ogrom pracy, ale Ty podołasz i będzie bosko. :) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiadają się śliczne hafty. :)
    Masz rację, że robótki pozwalają oderwać się na chwilę od nieciekawej codzienności.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś pracowitą mróweczką, Beatko.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne oba hafty. Tęsknię czasem za igiełką, ale czas jest ograniczony i kartki z szydełkiem nie pozawalają na więcej. Czekam na skończony większy hafcik.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko prze pięknie powstają hafciki - podziwiam osoby zdyscyplinowane i wiedzące czego chcą mi ostatnio to nie wychodzi jakaś zwiewna się zrobiłam haha pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiadają się piękne hafty. Jestem ciekawa efektu końcowego tego z kotem. Fajne pocztówki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo pracy przed Tobą ale będzie pięknie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)