Obserwatorzy

sobota, 15 października 2022

Koszyczki ze sznurka

 Będąc w odwiedzinach u koleżanki między ploteczkami pokazała mi jak się robi ze sznurka bawełnianego koszyczki na szydełku .

Muszę powiedzieć , że od dawna chciałam się nauczyć je robić ,bo są ładne i praktyczne🙂

Wiadomo pierwsze nie są idealne ,ale już zamówiłam sznurki oraz drewniane denka i będę dalej udoskonalać umiejętności!







Jasny  koszyk z pokrywką od razu zabrała starsza córka na kosmetyki ,brazowy został dla mnie !
Koszyczki fajnie się robi i szybko tylko to grube szydełko.... nr 6 a koleżanka robiła nr 8.  Ja miałam aż odcisk po szydełku ! Brrrr

Pocztówki do kolekcji 

OD URSZULI


OD ANI



23 komentarze:

  1. Świetne koszyczki zrobiłaś Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te koszyczki. Nie dość,że są bardzo praktyczne, to jeszcze stanowią śliczną ozdobę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super koszyczki, ładne i praktyczne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te koszyczki. Rewelacyjnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne i praktyczne koszyczki. Fajne pocztówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne koszyczki. Nie widziałam ich jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne koszyczki na przydasie idealny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Też podziwiam te koszyczki, są praktyczne i śliczne. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale się córce nie dziwię, że ten jasny przygarnęła - zrobiłabym to samo. Oba koszyki świetne, ale dla mnie - szydełkowego antytalencia - poza zasięgiem, chociaż mogłabym się pokusić o zrobienie podobnych na obręczy dziewiarskiej. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super koszyki zrobiłaś. Nic dziwnego, że jeden zabrała Ci córka :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te koszyki!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatna rzecz a do tego prawdziwe rękodzieło a nie chińskie badziewko. Ja tam niedoskonałości nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Piękne koszyczki! A nabierając wprawy będziesz tworzyła jeszcze piękniejsze, choć tym niczego nie brakuje.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na pierwszy raz są rewelacyjne - z każdym następnym będzie kolejny piękny:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyszły, nie doszukuj się niedociągnięć. Z każdym kolejnym będzie łatwiej. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam szydełko numer 12, niewiadomo jak je zlapac, to jest hardcore :) pudełka śliczne Beatko !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne te koszyki. Mam jeden od koleżanki z pracy, ale marzy mi się cały zestaw w przyszłości, do nowego mieszkania. Jestem nimi zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)