Obserwatorzy

piątek, 7 października 2022

Podaj dalej i wynik

 Kiedyś ta nasza blogowa zabawa była bardzo popularna teraz już mniej ,ale jeszcze jest !

Ja zapisałam się u Danusi z bloga Wieczorową porą i bardzo szybko dostałam paczuszkę,a w wniej ...... same fajne rzeczy !Makramowa sowa jest rewelacyjna i bardzo mi się podoba!







Teraz ja zapraszam dwie osoby do dalszej zabawy.Bawmy się !
Na zrobienie prezentu mam rok a obdarowana osoba po otrzymaniu paczuszki ogłasza zabawę u siebie !

A teraz wyniki mojego hafciarskiego konkursu




A jest nią .....


Beata T
Gratuluję 🙂

A teraz pora na pocztówki 

OD WIESŁAWY


OD BASI I HUGO



12 komentarzy:

  1. Świetna paczka
    Gratuluję serdecznie nagrodzonej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedys to była fajna zabawa :) gratulacje dla wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczka cudowna, gratuluję wygranego obrazki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała sówka. Ja nie biorę udziału w żadnych zabawach , ale kibicuję wszystkim uczestnikom. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sóweczka, idealna na ozdobę do torebki.
    Gratulacje dla Beatki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny podarunek.
    Gratuluję zwyciężczyni i serdecznie pozdrawiam.
    Ps. To wiadereczko i panele są jakby znajome:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super podarunek dostałaś. Chciałabym się zgłosić do zabawy, jeśli jeszcze można. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Paczka świetna, sowa rewelacyjna, a zwyciężczyni gratuluję. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale się cieszę Beatko dziekuję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)