Obserwatorzy

czwartek, 28 października 2021

Już Aniołki.....

Tak się złożyło w tym roku ,że sezon Aniołkowy rozpoczęłam już w październiku,a to za sprawą p.Barbary ,która chciała szydełkowe Aniołki wysłać na prezent dla rodziny,która mieszka za granicą.

Wzór ten sam co zawsze ,  myślę że jest bardzo uniwersalny ,no i Aniołki wychodzą duże ok.10 cm,więc widać je z pewnością na choince i się wyróżniają.







Nie wiem co się stało,ale u wielu z osób nie ma mnie w obserwatorach .....a byłam! Obserwowałam te blogi!

Może dlatego ,że teraz posłujuję się tylko telefonem?  Po zdalnym nauczaniu córki laptop padł i to definitywnie, a ceny  laptopów są teraz astronomiczne.....


Dziękuję za kolejne pocztówki do kolekcji

                                    OD GOSI

 




21 komentarzy:

  1. Śliczne! Serdecznie pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne grono aniołków, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te aniołki. Cudownie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są :-) I chyba już zawsze będą mi się kojarzyć z udarem mojego ojca - gdy był w szpitalu, przy drugim pacjencie z sali siedziała żona i robiła aniołki. Co do laptopa, to też przymierzam się do zakupu i cały czas zastanawiam się, czy nie zainwestować trochę więcej i nie kupić przewyższającego moje zwykłe potrzeby, żeby przy kolejnej zdalnej pracy nie było niespodzianek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie lekko się zdziwiłam widząc Cię znowu w "obserwatorach", bo nawet nie zwróciłam uwagi, kiedy Cię "wywaliło". Zresztą nie zwracam uwagi na liczbę obserwatorów, a chociażby na komentarze pod postem. Aniołki są śliczne i bardzo gustowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam świąteczne prace. Aniołki są cudne. Dobrego weekendu 🍁🍄🍁🍄🍁🍄🍁🍁🍄🍁

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te Aniołki, szkoda że nie ma linka do wzoru . Chętnie bym i takiego machnęła jak piszesz że prosty wzorek i szybko się robi . A miesiąc to nie ma znaczenia, robić można bożonarodzeniowe wzory cały rok.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko śliczne aniołki jestem pod wrażeniem. Kolekcja pocztówek się powiększa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są Twoje aniołki, Beatko. I jest ich sporo. Będą ozdobą choinki.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne aniołeczki wydziergałaś. Być może w tym roku uda mi się wreszcie wydziergać kilka takich nieziemskich postaci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądają te aniołki z wykończeniem złotą nitką, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ktoś otrzyma prezent aniołkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne aniołki, pachnie już świętami:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna aniołkowa armia, prezentują się bosko!
    Świetny pomysł z tą złotą nitką, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sa cudne, u nas wisza i cieszą zdobiąc choinke :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)