Obserwatorzy

środa, 20 października 2021

Urodzinowa chusta

Dla mojej koleżanki zrobiłam na jej Urodziny chustę na szydełku.Sama wybrała sobie kolory Kokonka i wzór ,który trochę zmodyfikowałam po swojemu😉

Chusta została wręczona i zdobyła sporo achów i ochów!A to dla nas rękodziników  najważniejsze!Byłam dumna jak paw ,że tak chusta się spodobała.












Prawda ,że pięknie się prezentuje?

Bardzo serdecznie dziękuję Ani za prezenty,które wygrałam w jej  w konkursie ,który zorganizowała na swoim blogu .....z minionej epoki.

Bardzo cieszę się z haftu ,bo uwielbiam maki i kolor czerwony,już nie mogę się doczekać wyszywania😉🙂🙂 ,ale inne projekty są w trakcie realizacji.






Serdecznie dziękuję za kolejne kartki i dowody pamięci.

                           OD AGNIESZKI I KAMILA



18 komentarzy:

  1. Samo dzierganie jest już wielką przyjemnością, ale zachwyt obdarowanej osoby jest bezcenny:-) To dziewiarki lubią najbardziej, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię tym ochom i achom bo zrobiłas prześliczną chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna chusta.Musi się podobać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super chusta, pięknie się prezentuje. Kolejny motek już czeka na przerobienie😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko prześliczna chusta.
    Sporych rozmiarów pewnie się przy niej napracowałaś. Efekt końcowy wart był takiego wysiłku
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta wyszła cudowna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta. Kolory będą do wszystkiego pasować, a pasy ładnie się układają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, świetna chusta i super kolorki aczkolwiek u mnie było odwrotnie. W środku jasny a na zewnątrz ciemny, ale wiadomo co kto lubi :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko, cudowna chusta, masz wielki talent.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Beatko,
    chusta jest przecudna.
    Chciałabym z tej strony podziękować Tobie za przepiękny prezent urodzinowy, za pamięć. Bardzo mnie zaskoczyłaś.

    Ostatnio mało mnie było w sieci. Teraz jesień i zima nadchodzi więc wracam jak co roku :)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna chusta . Bardzo ładnie się prezentuje . Gratuluję wygranej. Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🍁🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, chusta jest prześliczna!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna chusta w pięknych kolorach:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna chusta, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)