Obserwatorzy

sobota, 6 listopada 2021

Bałwanek z karteczek





Od czasu do czasu lubię poskładać sobie origamii, składanie tych małych karteczek odpręża mnie i relaksuje. 

I tak z poskładanych kartek z kolorowego papieru ksero powstał Bałwan do dekoracji salonu na zbliżające się święta 🙂

Dziękuję za pocztówki 

OD BASI



OD AGATY

 


                                                                                           Mało mnie teraz u Was na blogach ...
Daleko pracuję od domu i jeszcze    
 zaczęłam studia uzupełniające.
Zachciało mi się na stare lata 
uczyć 🙂🙂🙂         

21 komentarzy:

  1. Piękny bałwanek. Powodzenia na studiach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bałwanek śliczny Beatko. Ja również życzę powodzenia i trzymam kciuki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki balwanek, powodzenia w nauce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy bałwanek, taka praca przestrzenna z origami wydaje się pracochłonna. Powodzenia na studiach i w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczny bałwanek, Beatko.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny bałwanek nie umiem takiego zrobić. Brawo!!! Pozdrawiam ciepło 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny ten bałwanek, i szczerze Cię podziwiam że chciało Ci się składać te karteczki, do tego trzeba anielskiej cierpliwości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrzę z podziwem z takich małych karteczek takie cudeńko, bałwanek jest rewelacyjny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudowny bałwanek!!!
    Powodzenia na studiach!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś wszechstronna. Piękny bałwanek ozdobi Twój salon. Pozdrawiam serdecznie 🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeuroczy bałwanek! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny bałwanek. I nie stopnieje od temperatury. Powodzenia na studiach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesympatyczny bałwanek :) powodzenia z nauką!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, studia - gratuluję i życzę powodzenia :-) Na moim roku studiów zaocznych rozpiętość wiekowa była od świeżo upieczonych maturzystów, po osoby objęte ochroną przedemerytalną - ja byłam trzydziestoletnim średniakiem, a na wyższym roku była pani po 80. Z kolei najstarszy student uczelni, w której jestem zatrudniona, urodził się w roku 1933. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny bałwanek. Ja bym nie miała cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny bałwanek ⛄
    Czy tym razem kartka doszła? wysłałam 9 listopada.
    Pozdrawiam cieplutko😃🌼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,kartka doszła🙂Dziękuję

      Usuń
    2. I ja dziękuję za karteczkę z pozdrowieniami, doszła przed chwilką- uściski kochana w ten zimny, deszczysty dzień🤗💖🌼

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)