Obserwatorzy

wtorek, 24 stycznia 2023

Moja serwetka w kształcie owalu

 Zawsze podobały mi się owalne serwetki ,dlatego postanowiłam zrobić takie dwie ! Taką(zdjęcia poniżej ) zrobiłam dla siebie ,a na szydełku jest druga ,trudniejsza dla koleżanki Marysi, która chciała taką owalną serwetkę do salonu na stół. 




Mnie się bardzo podoba 🙂🙂

Chcę podziękować Monice z bloga Monikowe pasje za wygraną w Candy .Oto co dostałam..


Szczególnie igły mi się przydadzą bo ja je ciągle gubię .....Dziękuję serdecznie 🙂


19 komentarzy:

  1. Piekna jest a wygrana idealna dla dziewiarki ,piękne przydasie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serweta. Gratuluje wygranej 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podziwiam takie szydełkowe serwety. Piękna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetki owalne też mi się podobają, ale chyba jeszcze żadnej nie zrobiłam, chyba będzie trzeba nadrobić !! Twoja mi się super podoba!! W ogóle to kocham właściwie małe projekty, ale chyba czas z tym skończyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieło sztuki, ogrom pracy, a wykonanie wybitne. Dla mnie to czarna magia i mega podziwiam. Serwetka wygląda obłędnie, zwróci uwagę pewnie każdego, jest naprawdę boska. Biję Ci głośne brawo. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Serweta doskonała :-) Wygranej - gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna serwetka, gratuluję wygranej- przydasi nigdy dość :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej! Przepiękna serwetka, prawdziwe arcydzieło.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serweta jest super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko, Ty wiesz, że podziwiam wszystkie Twoje prace. Serwetka jest cudna.
    Ps. Niechcący strąciłam kopertę i pająki się wysypały:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna serweta. Gratuluję wygranej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna serweta Beatko i wspaniały prezencik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nagrodę dostałaś śliczną i apetyczną. Serweta piękna - jestem pełna podziwu dla Twoich szydełkowych umiejętności. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna owalna serwetka. Gratuluję wygranej w candy oraz nagrody,

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Piękna serwetka i na pewno nie jest to łatwy wzór.
    Gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda ekstra. Takie owalne serwetki wyglądają dobrze i na stole i na ławie, a nawet na kredensach. Zazdroszczę umiejętności. Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)