Obserwatorzy

sobota, 24 września 2022

Dziki Ogier na Urodziny

 "Czego oczy nie widzą, temu sercu nie żal "

To przysłowie pasuje jak ulał do mojej młodszej córki.... Poprosiła mnie o wyhaftowanie konia dla koleżanki, dziewczyna dostała kilka wzorów i wybrała z nich jeden. 

Haft zrobiłam,zaniosłam do oprawy i dałam córce do wręczenia koleżance..... a tu słyszę takie coś  ... Mamo ja też chcę takiego konia !!!

I co było robić ?Taki sam haft powstał drugi raz , a ja upiekłam dwie pieczenie przy jednym ogniu bo podarowałam jej obrazek na Urodziny 🙂








Kolejne pocztówki do kolekcji 

OD HONORATY



                                    OD BASI


                                       OD MALGOSI


                                     OD ANI


                                         OD ROMKA


                                   OD AGNIESZKI


Dziękuję serdecznie za tyle kartek 🙂😚😚

18 komentarzy:

  1. Wspaniały ogierek, szybko robisz xxx.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny obrazek i super kartki. :)
    Jak dużą masz już kolekcję kartek?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Fantastyczny. Świetny. I wyobrażam sobie te radość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się ten konik prezentuje, Beatko i idealną ramkę do niego dobrałaś.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny haft z koniem. Nie dziwię się, że Twoja córka chciałaby takiego samego. Super pocztówki dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prezent, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż mam tak, że prawie nigdy nie haftuję tego samego. Ale ... haft krzyżykowy uwielbiam a konie szczególnie . Świetnie Ci wyszły obrazki szkoda że nie ma zdjęcia obu haftów, choć jak myślę że oba powstały w różnym czasie!! Podziwiam bo obrazek jest faktycznie rewelacyjny !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę musiałaś posiedzieć nad tymi haftami, ale koń piękny i to kolorowe tło. Nie dziwię się córce :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały obraz, podziwiam Cię bo ja nie cierpię wyszywać czarną muliną :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięjna praca. Ty masz motorem w rękach, tak szybko powstają kolejne prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Twoje prace kochana- są piękne😊🧡
    Serdeczności zostawiam💚🍀🍂🍁🌻😃

    OdpowiedzUsuń
  12. I w cale się nie dziwię, że córka też chciała :))) Przepiękny! Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urokliwy haft w pięknym ujęciu :) widać prezent się bardzo podobał, bo tak jak piszesz jak się z czymś obcuję to jest bo jest, ale jak inni chwalą to się dostrzega inny urok :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny obrazek, ja Cię podziwiam, wyszyc takie 2 to jest coś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)