Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lipca 2022

Chusta do płaszcza


 Mam szary płaszcz , a chusty w kolorach  zieleni czy brązu....nijak nie pasujące kolory do szarego ! Dlatego zamówiłam Kokonek w pięknych szaro - różowych odcieniach i powstała chusta do szarego płaszcza 🙂🙂🙂Wzór chusty to "Pawie  oczko " ,fajny , ażurowy i powtarzalny wzór, szybko się go robi . 

Oto moja chusta na jesienne chłody










Chusta powstawała przez dwa miesiące,bo wiadomo , że i inne projekty się robią 🙂




Bardzo się cieszę,   że udało mi się ją skończyć i czeka z płaszczem na jesień 🙂

Podziękowania dla Was za pocztówki!!!

                                    OD WIESŁAWY 


                                         OD ANI 


                                       OD AGNIESZKI 



22 komentarze:

  1. Piękna chusta. Pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta, śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest cudna,jeszcze raz ci dziękuję za prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko, cudowna chusta, uwielbiam połączenie szarości i różu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka chusta ozdobi każdy płaszcz jest piękna. Miłego dnia😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć za różowym nie przepadam to myślę że w połączeniu z szarym całkiem fajnie wyszło.
    Chusta ma fajny wzór będzie pasować do jesiennego płaszcza. !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta w jednym z moich ulubionych połączeń kolorów. Swego czasu do pracy często ubierałam się w jasnoszarą garsonkę w połączeniu z bluzką w kolorze pastelowego jasnego różu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna chusta. Nie robiłam jeszcze tym wzorem . Kolor wełny bardzo mi się podoba , idealny do płaszcza. Pozdrawiam serdecznie 🌺🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna chusta i ciekawa kolorystyka. Fajne pocztówki otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta wspaniała a kolorystyka kokonka idealna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta jest cudowna. Super kolorystyka. Marzy mi się też zrobić chustę. Wzór ciekawy. Kolekcja kartek przybywa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna chusta, fajny ten wzór

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna. I wzór i kolorystyka podobają mi się. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam ciekawa jak długo robi się taką chustę, teraz już wiem...moze i mnie kiedyś uda się taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatko, chusta piękna! Będzie cieplutko i elegancko w okresie jesienna zimowym!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)