Obserwatorzy

czwartek, 13 lutego 2020

Hura , hura !

                     Mam powody do radości ! Zostałam obdarowana przez blogowe koleżanki :)
                            Od Małgorzaty to prezent , a od Agnieszki wygrana w jej Candy .
                     A cieszę się tak bardzo bo dostałam ... biżuterię , już pudełko robi się małe
                           na te moje ręcznie robione biżutki  i trzeba pomyśleć o większym !
                     Bardzo dziękuję , nie ma to jak dobre duszyczki w blogowym świecie  :)

                                                       Od Małgorzaty dostałam to:





                                               Sutaszowe bransoletki Gosi uwielbiam **** 

                                                            U Agnieszki wygrałam to  :





                                        Herbatką jestem zachwycona - jeszcze takiej dobrej nie piłam * 
                                                  A bransoletki są cudne i zaraz je założyłam  *


                                                             Pocztówka przyszła od GOSI - dziękuję  ...
                                                        a reszta śpi i zapomina wysłać mi pocztówkę :((( 

 

21 komentarzy:

  1. Gratulacje Beatko wspaniałości ,a biżutki rewelacja koniecznie musisz mieć większa szkatułkę na nie .
    Zmieniłaś zdjęcie profilowe aż Cię nie poznałam w pierwszej chwili
    Pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zrobiona biżuteria, gratuluję wygranej!, ja nie śpię na pewno dostaniesz tą karteczkę tylko jak wspominałam ja mam daleko do poczty i rzadko tam bywam a jak proszę rodzinę to zapominają kupić, ale na pewno wywiążę się z obietnicy :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje. :) Piękne bransoletki otrzymałaś, a ta Gosi z listkami mnie w sobie zauroczyła. :) Pozdrawiam cieplutko. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję , urocze prezenty . Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prezenty dostałaś Beatko:) Bransoletki są rewelacyjne:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe niespodzianki, gratuluję Beatko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne prezenty- Gratuluję!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, bardzo się cieszę, że przesyłka sprawiła Ci radość, że bransoletki przypadły do gustu, a herbatka zasmakowała :)))
    Ściskam Cię serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe bransoletki.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze prezenty dla uroczej osoby

    OdpowiedzUsuń
  11. Beaciu, cieszę się, że takie piękne prezenty dostałaś.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne prezenty-niespodzianki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prezenty otrzymałaś!!! Powtórzę za dziewczynami: Jesteś cudowną kobietą i zasłużyłaś sobie na te cudeńka 💖
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ wspaniałe te bransoletki, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. My kobiety powinnyśmy się trzymać razem i wspierać się nawzajem. Zmalałam ostatnio bardzo fajny blog na stronie https://wkobiecymwydaniu.pl/2020/02/03/pyszne-salatki-na-impreze/ tutaj akurat artykuł o idealnej imprezie. Bardzo fajne pomysły i porady jak urządzić udane przyjęcie. Konieczne zobaczcie na stronę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prezenty, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beatko cieszę się, że jesteś zadowolona z biżutek. Ściskam mocno 😚🤗☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)