Obserwatorzy

sobota, 18 maja 2019

Jarosław - miasto

                        Miałam okazję zwiedzić miasteczko o wdzięcznej nazwie Jarosław z grupą
                                                 miłośników podróżowania   :)
                        Jak się dowiedzieliśmy od przewodnika miasto , a właściwie osada istniała 
                               w czasach prehistorycznych, stąd ślady różnych wykopalisk ! 
                         Nawet nie wiedziałam , że pod nosem mam takie ciekawe historycznie 
                                        miasto..... swego nie znacie , cudze chwalicie  !
                        Nie będę Was zanudzać opisami miasta , kto ciekaw niech sam poczyta ,
                            ja pokarzę kilka zdjęć , jakie w przelocie udało mi się zrobić,
                             przewodnik miała ogromną wiedzę , ale taki był pospiech , że szok ! 
                                 Jedynie o czym wspomnę to Jarosław ma .... bardzo długie , 
                                    podziemne trasy pod Rynkiem , podobnie jak Sandomierz  ,
                                 którymi byłam zachwycona , tuśmy wchodzili , a wychodzili 
                                               po drugiej stronie Rynku ! Fajne , co ?

















                           Najważniejsze  , że miło i w miłym towarzystwie spędziłam dzień  
                              w Jarosławiu , ale potem to mnie nogi bolały , bo ja dama ,
                                                       na obcasach pojechałam :) 

                                                        Pocztówka od GOSI - dziękuję 


                                        Pocztówka od kuzynki KAROLINY-  dziękuję  

22 komentarze:

  1. Piękne miejsca. Nigdy tam nie byłam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ryneczek :)
    Obuwie rzeczywiście idealne :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tam nie byłam, ale jak widać warto pojechać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele słyszałam o tym mieście niestety jeszcze nie byłam zupełnie nie daleko;) Warto by był to punkt na mapie zwiedzania dla każdego Jarosława . Jarka i Jareczka;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahahaha Końcówka superowa. Nie ma to, jak mieć dystans do samej siebie.

    Nie ma co, wyglądałaś ekstra, trzeba to głośno powiedzieć, a raczej wyraźnie napisać. :) Miasto ciekawe, widzę fajną architekturę i ciekawe miejsca widokowe, pojechałabym. :) Pozdrawiam, życzę weekendu pełnego radosnych chwil. Uściski. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wycieczka :-) Dobrze jest podróżować w miłym towarzystwie :-)
    Damy lekko nie mają ;-) gorsety też były niewygodne...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała wycieczka Beatko.:) Buty modne, nie zawsze bywają wygodne. Pięknie wyglądasz.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widac, ze miło spedziłas czas :) świetna wycieczka :) u mnie w rynku też stoi podobna studnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko nigdy tam nie byłam. Piękne miasto.
    Widać że wycieczka udana .
    Nogi bolą ale co zobaczyłaś to Twoje.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajną wycieczkę miałaś i do ciekawego miejsca.
    Nogi boleć przestaną a wspomnienia zostaną:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udana wycieczka, Beatko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, ciekawe miasto. Sandomierz zwiedziłam i ten tunel pod rynkiem tez . Jarosław ...może kiedyś bo zachęciła fotkami. Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
  13. Już myślałam, że zaginęłaś, a tu proszę - jesteś i to w pięknym miejscu. Śliczne zdjęcia, bardzo interesujące miasto i Ty, na tych obcasach jak prawdziwa dama. Cieszę się, że miło spędziłaś czas. Pozdrawiam Was wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna wycieczka. Sama bym się wybrała, bo w mieście tym nie byłam.
    Uściski Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne jest to miasto. Uwielbiam miasta, które mają ciekawą historię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne miast byłam lata temu, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna wycieczka! Piękne zdjęcia przedstawiłaś!
    Pozdrawiam z majowym słonkiem:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że w rozjazdach jesteś - dziękuję za kartkę, przyszła wczoraj :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisałam komentarz - 200% :( i nie ma...
    Ciekawa wycieczka. Warto odwiedzać nowe miejsca. Pięknie wyglądasz Beatko na zdjęciu.
    Nie znam Twojego adresu, napiszę kiedyś na priv, jeśli mi podasz, to poślę Ci kartkę z naszej planowanej podróży :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)