Obserwatorzy

sobota, 24 lutego 2018

Unikatowe rękodzieło

               Kolejne unikatowe rękodzieło przyleciało do mnie za sprawą Aliny z bloga
                     Ali Wero domowe rękodzieło w ramach zabawy " Podaj dalej ".
            Paczuszka musiała troszkę poczekać , aż wrócę z sanatorium , dlatego pokazuję 
                             cudowne rękodzieło Aliny z małym poślizgiem   !!
           Mnie osobiście najbardziej przypadło do gustu śliczne pudełko z ptaszkiem , 
              a zawartość pudełka powaliła mnie na kolana - koralikowa biżuteria  !!
                            Oczywiście nie zabrakło też przydasiów i słodkości.  
              Alina serdecznie dziękuję , wiedziałaś co mi sprawi największą radość :):) 












                               Teraz ja zapraszam dwie osoby chętne na kontynuację zabawy.
                      Czas realizacji rok , a po otrzymaniu niespodzianki ode mnie należy kontynuować 
                                      zabawę na swoim blogu . Znajdzie się ktoś chętny  ??

              Chwalę się kolejnymi pocztówkami z pozdrowieniami jakie od Was dotarły 


                                                                     Od CECYLII



                                                                       Od NATALII



                                                                  Od WŁADYSŁAWY

33 komentarze:

  1. SAme piękności...Pudełko, a raczej może szkatułka jest boskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości. A te biżutki są cudne. Pozdrawiam:-)
    ps. Beatko podeślij mi swój adres może uda mi się jakąś pocztówkę upolować ze swoich stron to podeślę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty! A pudełeczko jest przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna paczuszka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prezenty. Piękna biżuteria.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wszystko. Pudełeczko słodki <3 Pozdrawiam Ci Beatko .

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko! Prześliczny prezent otrzymałaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło mi, że się podoba nie tylko Beatce:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prezenty! Pudełko z rudzikiem rewelacyjne, a do tego z taką piękną zawartością!Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne podarki dostałas :)Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow !!! Naprawdę piękne prezenty dostałaś !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko mnóstwo wspaniałych prezentów do Ciebie przywędrowało:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwię się Twojej radości, bo prezenty świetne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne niespodzianki, zupełnie jakby Mikołaj znów Cię odwiedził;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatko super niespodzianki otrzymałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ten nasz blogowy świat, śliczne prezenty Beatko:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne prezenty otrzymałaś, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko, wspaniałe prezenty - cieszę się Twoją radością.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  19. super prezenty, sama otrzymałam podobne, jestem nimi zachwycona:) wkrótce ogłoszę zabawę u siebie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne prezenty. Pudełeczko faktycznie przeurocze. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie własnoręcznie wykonane prezenty- bezcenne!
    Ja niestety nie mam takiego daru.
    Pozdrówka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna paczuszka. Wszystko takie dopasowana i śliczne. Mnie również podoba się to pudełko. Fantastyczne. Nie widząc jeszcze zdjęcia, czytając, że zawartość Cię powaliła, zaraz sobie pomyślałam o takiej biżuterii. Cieszę się razem z Tobą. :) Brawo dla wykonawczyni. <3

    Buziaki. :***

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny prezent, pudełko z ptaszkiem jest bardzo urocze, ale reszta też cieszy oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prezenty, Beatko.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne prezenty:) Pudełko z ptaszyną świetne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym wziąć udział - jeśli jeszcze można... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Beatko. Bardzo dziękuję za odwiedziny . Ja bywam na Twoim blogu. Podziwiam szczerze to, co robisz. Masz piękne pasje! Twoje robótki są ekstra! Imponujesz piękną biżuterią. Pasja gromadzenia kartek jest to dość rzadko spotykane.Nie piszę , nie mam często możliwości. Tak ja i publikacje. Rzadko. Ale bywam u Ciebie! Dziękuję za wpis. Bardzo serdecznie i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastico! Bonito presente,
    Beijo

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny prezent, pudełko z ptaszkiem jest bardzo urocze, ale reszta też cieszy oczy:)



    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)