Obserwatorzy

wtorek, 28 marca 2017

Jajko - pisanka na konkurs

                    Dowiedziałam się , że u nas w Domu Kultury organizują konkurs na najładniejszą 
                         pisankę  - technika dowolna . Myślałam , myślałam .... co tu zrobić ! 
                   W końcu postawiłam na nietypową pracę , zrobiłam małe serwetki szydełkiem 
                          i poprzypinałam je na jajku , które wcześniej oplotłam nićmi :)
                  Praca mi się podoba , jest z niej zadowolona tym bardziej , że jest taka inna .
                                     Aby ozdobić dodatkowo pisankę dodałam perełki  :)

                                                Pisanka już dostarczona na konkurs 









                                  Poczułam już wiosnę i to dosłownie w kościach (człowiek zastał się w zimę  )
                                                                                jak poszłam do ogródka:)
                                                           jak i w ogóle ... przeziebiłam się i teraz kicham na wszystko >

                                    Jakiś czas temu pokazywałam kwiatuszki szydełkowe jakie zrobiłam 
                                                    dla Anety , a za to dostałam od niej te oto kolczyki :)





                                                        Bardzo mi się te podobają ,  są oryginalne  :)

33 komentarze:

  1. Fajny pomysł na wiosenne jajko - trzymam kciuki za wynik konkursu ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pisanka i oryginalna :) Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wykonałaś jajko. Rzeczywiście oryginalne i bardzo eleganckie:) Śliczna praca. Trzymam kciuki za sukces (koniecznie zrób zdjęcia z wystawy).
    Kolczyki rewelacyjne!
    Ściskam Bea!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisanka na pewno jest oryginalna. Zieleń ze złotem - prawie jak jajo faberge ;) Powodzenia w konkursie.
    Piękny prezent, kolczyki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w konkursie - pisanka śliczna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisanka pomysłowa i piękna - powodzenia. Kolczyki, zwłaszcza te większe, zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ozdobione jajeczko! kolczyki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna pisanka, doskonały pomysł:) Powodzenia w konkursie. A kolczyki urzekające. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisanka bardzo pomysłowa, życzę Ci wygranej, kolczyki bardzo ładne! Pozdrawiam cieplutko.


    OdpowiedzUsuń
  10. Pisanka bardzo pomysłowa, życzę Ci wygranej, kolczyki bardzo ładne! Pozdrawiam cieplutko.


    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalne jajo musi wygrać, czego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalna pisanka :) trzymam kciuki za konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i oryginalna pisanka! Powodzenia w konkursie:) A kolczyki śliczne dostałaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalna pisanka, a o to (chyba;-)) chodzi w rękodziele. Pozwodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszła bardzo fajna:) powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatko! pisanka jest Wspaniała i oryginalna, Życzę wygranej. Kolczyki są bardzo ładne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe jajko :) piękną biżuterię dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przede wszystkim zdrowia Ci życzę :)
    Jajo śliczne, inne i ciekawe :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisaneczkę ozdobiłaś cudnie:) Powodzenia w konkursie:) Jak kichasz to "na zdrowie" Kochana:) Piękne kolczyki dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jajko wygląda przepięknie :-) Kolczyki też cudnie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne jajeczko :) Trzymam kciuki :) Prezenty równie wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę powrotu do zdrowia.
    Pisanka wyszła rewelacyjnie, takiej jeszcze nie widziałam, a oryginalne pomysły zasługują na nagrodę!!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Beatko życzę powodzenia,żebyś wygrała ten konkurs.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawie wygląda to jajo. Jeszcze takiego nie widziałam. Pięknie mu w tych złocistych serwetkach.
    I gratuluję ślicznych kolczyków.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pisanka bardzo oryginalna tak jak kolczyki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jajko rzeczywiście oryginalne. Życzę powodzenia i trzymam kciuki:)
    Na razie króciutko, w wolnym czasie wpadnę na dłużej;)
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w konkursie! Piękna pisanka i śliczne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pisanka bardzo oryginalna, masz ogromne szanse, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna i bardzo efektowna pisanka, a prezencik także prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. to nie człowiek się "zastał" tylko zima się zastała w człowieku! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  31. No jajko jest niesamowite.;) a jak to u mnie tez poczulam wiosne i zaraz chora ;(. Kolczyki tez sliczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)