Obserwatorzy

niedziela, 30 października 2016

Candy

                                     Tak się składa , że za chwilę opublikuję swój steny post!!    
                                                        O czym ja tyle pisałam ????
                                      No nie wiem , ale się uzbierała okrągła liczba  :)
                                      Dlatego chcę Was zaprosić na Candy u mnie :)
                                             

                                                               Zasady proste :

                                       1.   Zgłaszamy chęć udziału w komentarzu 
                                       2.   Porywamy Banerek do siebie na bloga
                                       3.  Jeśli ktoś zechcę zostać moim obserwatorem ,
                                            będzie mi miło, ale nie jest to warunek  konieczny :)
                                       4  Wysyłka na terenie Polski lub do rodziny !
                                     Nagrodą będzie haftowany obraz "Rodziny Świętej "

                                      Zabawa trwa do 30 listopada, po tym czasie wylosuję 
                                     osobę do, której na Mikołajki poleci prezent :)






                            Obraz jest naprawdę duży, tu jest pokazane tylko kawałek :)


                            Dziękuję Ani blogowej koleżance za zrobienie banerka :):):) 

27 komentarzy:

  1. Jaaaaaaa chcę Kochana. Choć widać tylko kawałek to i tak wiem, że obraz jest przepiękny 😙 zresztą mam słabość do takich tworkow.
    Gratuluję 100 posta 😄😄😄😄 życzę jeszcze wielu kolejnych setek 😙

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 100 postu! Haft jest wspaniały, więc zabieram banerek do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję setnego posta i życzę kolejnych setek :)
    Z racji tego, że haftuję nie będę zapisywać się na candy ;) dam szansę tym nie haftującym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z okazji 100 posta! Haft już widać że jest cudowny =) I ja się zapisuję chętnie =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten haft , zapisuje się i ja do zabawy. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję bardzo serdecznie setki i życzę oczywiście następnych! A nawiązując do tematu haftu, to grzechem by było nie stanąć w kolejce;-) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko gratuluje 100 postu.Obrsz jest cudowny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko! Gratulacje z okazji Setnego Posta, Obraz jest prześliczny i chętnie też stanę w kolejce - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. setny post........gratulacje,zapisuję się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję setnego wpisu !!!!! Obraz cudny . Ja zostawiam swoje miejsce dla innych koleżanek . Wiesz Beatko , że mam trochę nagromadzonych kanw. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, cudny obraz więc z miłą chęcią się zapisuję :) I życzę Ci wielu twórczych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję 100 posta i życzę oby było ich o wiele,wiele więcej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje setnego posta:) i życzę kolejnych szczęśliwych setek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję setki i życzę wielu kolejnych.
    Buziaki.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny haft. Ustawiam się w kolejce.
    Gratuluję 100 posta :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję setnego posta i czekam na ten z trzema zerami. W kolejce do candy się nie ustawiam, bo w ubiegłym roku tak piękny prezent od Ciebie dostałam, że wystarczy mi za wszystkie inne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny obraz Beatko! Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia w zabawie.
    Dziękuję Ci za udział w moim candy i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko,
    gratulacje z okazji setnego posta.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również zapisuję się do zabawy. Haft prześliczny! Będzie pięknym prezentem od Ciebie. Banerek wisi na blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cuuuudo :) !!! Trzymam za siebie wszystkie kciuki. Moja babcia za młodu też taki podobny obraz "utkała" -Serce Jezusa. I to nasz największy skarb rodzinny. Więc jak to cudo trafi do mojego domu, będzie z należytym szacunkiem traktowane :) Gratuluję 100 posta,mnie tez niedawno 100 stuknęła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To już 100:) no u mnie tez juz stukneło:) jak to szybko ten czas leci :) Banerek już ustawiłam u siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Beatko gratuluję setnego posta i życzę kolejnych setek.
    Chętnie zapisuję się do zabawy, a banerek zabieram do siebie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pokibicuję dziewczynom😊
    Gratuluję 100😊
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję setnego posta i życzę kolejnych setek:) Zapisuję się do zabawy i zapraszam do siebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje z okazji setnego posta :) I szczerze podziwiam Twoje prace, coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję tylu postów i życzę Ci weny do pisania kolejnych :)
    Haft jest niesamowity i chętnie widziałabym go u siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)