Obserwatorzy

wtorek, 31 marca 2015

Cd zwariowanej cyberprzeszczeni

               Matko Boska?????Jakiś loging ,jakieś hasło!??Gdyby nie córka to zginęłabym na tym moim Bllogu  jak przysłowiowa ciotka w Czechach! A słowo" blok"bo tak brzmi fonetycznie,kojarzy mi się  jedynie z szarym,paskudnym i odrapanym blokiem w którym się wychowałam! Ale słowo kojarzy mi się dobrze,to substytut mojego dzieciństwa,zaznaczę że spędzonego szczęśliwie bez komputera,laptopa,komórki,tableta ...i skończył mi się zasób słów?!Ja  wiem co  chcecie powiedzieć.Postęp i technologia muszą iść naprzód i z tym się zgadzam ale zauważyłyście że nasze    latorośle to już nie potrafią żyć bez cyberprzestrzeni???!!!!Byłam kiedyś u kuzynki,patrzę a jej 3 letni synek wspina się na krzesło,nogi zwisają mu pół metra nad podłogą a jak zaczął walić w tę klawiaturę to tylko dudniło.Rodzą się te dzieci z tymi zdolnościami,czy co?A ja tu biedna literka po literce ...Zapyta może ktoś a po cholerę ta baba bierze się za pisanie skoro nie wie gdzie litery na klawiaturze???                          

Po pierwsze z ciekawości,tak wiem wiem ciekawość ro pierwszy stopień do piekła,więc będziemy tam wszyscy!Któż z nas nie jest ciekawy,prawda???

Po drugie z przekory!Tak dobrze czytacie z przekory. Dlaczego to JA mam być gorsza od męża i dzieci?! Po  trzecie muszę tę gonitwę myśli,która jest w mojej głowie gdzieś przelać...Za moich czasów pisało się pamiętnik ale powinnam iść z duchem czasu,no nie!?                 

Na dzisiaj koniec,ścierpło mi nie powiem co!!!Ale zaczynam się oswajać z tym fiksum-dyrdum na klawiaturze......


                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas :)