Obserwatorzy

sobota, 6 kwietnia 2024

Zakładki z dzwonkami

      Pokusiłam się i ja i zrobiłam haftowane zakładki do książek, wybrałam kwiatowy wzór z dzwonkami . Ja nauczona jestem haftować na tamborku ,ale ta mała taśma aida nijak nie chciała współpracować ze mną więc haftowałam " w rękach " ,bałam się że będzie widać marszczenia .....

Oto mój debiut zakładkowy🙂






Haftując takie zakładki można wykorzystać resztki mulin ,a tych u mnie nie brakuje . Myślę ,że powstaną kolejne zakładki 🙂 Tył zakładki to filc , który przyszyła mi maszynowo córka .

Taka zakładka to fajny dodatek do prezentu i jedna już podarowana i cieszy koleżankę !

Dziękuję serdecznie za kartki świąteczne 🙂😚

OD URSZULI

 


OD ELUNI


OD MAŁGOSI 



OD KASI



OD LIDZI

OD AGNIESZKI 




17 komentarzy:

  1. Wspaniała zakładka Beatko, sama w sobie jest fajnym prezentem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję bez bicia że mam świra na punkcie zakładek .Ten wzorek w dzwonki też kiedyś haftowałam. Ja tam uważam że taka zakładka jest świetnym niezobowiązującym prezentem sama w sobie Mam nadzieję że też połkniesz zakładkowego bakcyla. Jak na debiut to super Ci wyszła ta zakładka, tylko wg mnie brakuje jej jakiegoś dzyndzelka . Kartki super dostałaś , to miłe jak dziewczyny pamiętają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny debiut, Beatko :)
    Ja zakładki haftuję na małym tamborku (10cm) i przesuwam w miarę powstawania haftu - zawsze to jest jakiś naciąg, bo nie umiem haftować w rękach. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj już w kwietniu Beatko
    Piękne zakładki. Takich jeszcze nie widziałam, a mam ich spory zbiór.
    Pozdrawiam rozkwitającymi tulipanami

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany debiut zakładkowy. Wzór ciekawy i dobrze się prezentuje na całej zakładce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zakładka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zakładka, lekka, wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I to jak cieszy:))) Piszesz Beatko, że to debiut? Nigdy bym nie pomyślała - jest idealna.
    Dziękuje za nią pięknie❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko, zakładeczka jak marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna zakładka, jedną ja się delektuję już

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę to Twój debiut Beatko? Wygląda niesamowicie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super debiut Beatko, śliczna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka z dzwonkami. Udany debiut. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna zakładka i aby więcej ich było :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)