Obserwatorzy

niedziela, 28 kwietnia 2024

Urodziny - dzień radosny

 W tym roku obchodziłam 50 Urodziny i świętowałam je z rodziną ,przyjaciółmi i znajomymi przez 4 dni ... od piątku do poniedziałku 😚😚

Ten szczególny dzień umiliły mi też kartki i prezenty od Was ,za każdym dziękuję z serca !



Bukiet z 50 czerwonych róż - od mojego faceta 




Prezent od córek, przepiękne kryształy ,które zbieram od lat i mam dużą kolekcję 😘


Kartki od blogowych przyjaciółek 

OD GOSI 

OD IZY



OD LIDZI


OD ELUNI



OD MAŁGOSI  


OD AGNIESZKI 


OD BASI 



OD URSZULI 


OD ANI



OD AGATY


OD KORNELI




OD KASI


Wszystkie kartki dla mnie są wyjątkowe bo wysłane z myślą o mnie i dla mnie 😘😚

Dostałam też kilka prezentów od Was  , każdą paczuszkę rozpakowywałam z radością i niecierpliwością... co tam jest !!??

OD KORNELI


.OD AGNIESZKI 


OD IZY 




OD MALGOSI 



OD LIDZI 



OD BOŻENY 

OD ELUNI





OD BASI 


OD KASI 


Dziękuję jeszcze raz wszystkim za życzenia, prezenty i pamięć!! 

17 komentarzy:

  1. Beatko, najlepsze życzenia urodzinowe, spełnienia marzeń <3
    Cudne dostałaś prezenty, kryształy bardzo lubię, mam chyba identyczny wazon, pozostał mi po mojej mamie, uwielbiam go, jest ogromny i przepiękny :)
    Karteczki również przeurocze i bardzo miłe gesty pamięci :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przegapiłam. Przesyłam spóźnione życzenia wszelkiego dobra, dużo zdrowia i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszelkiego dobra Beatko, 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale prezenty, jeszcze raz 100 lat Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko, jeszcze raz - dużo szczęścia, miłości i zdrowia. Jakie piękne zdjęcie - Twoje z różami. Cudnie wyglądasz i tak młodziutko. Ja również uwielbiam kryształy. Non stop używam - dzbanki, salatery, szklanice, puzderka. Wspaniałe kartki i prezenty. Ściskam mocno i całuję w oba poliki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze! Piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, jeszcze raz wszystkiego naj naj naj. Ten bukiet naprawdę robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam do życzeń urodzinowych - spełniaj wszystkie marzenia, ciesz się każdą chwilą i uśmiechaj sie mimo wszystko 🎉🥂💐
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego miłości, zdrowia, szczęścia 💐💐💐

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Beato!
    Widzę, że prezentów otrzymałaś moc, więc pozwól, że dołączę się do życzeń!
    Wszelkiego dobra dla Ciebie i spełnienia tego, czego pragniesz, o czym marzysz...
    życzy rówieśniczka Anita ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione ale serdeczne życzenia urodzinowe Beatko. Zdrowia przede wszystkim.
    Piękne prezenty dostałaś. Kryształy mnie rozczuliły.
    Pozdrawiam końcówką kwietnia

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny bukiet róż, a i reszta prezentów i kartek wspaniała :)
    Raz jeszcze życzę zdrowia i błogosławieństwa Bożego. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego Kochana i życzę dalszych szczęśliwych lat . Mąż się postarał bardzo , taki bukiet z pięćdziesięciu róż na pewno zrobił wrażenie. Piękne wszystkie prezenty. Pozdrawiam serdecznie 🎂🎂🎂🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego Beatko niech szczęście i miłość u ciebie mieszka :) Fajnie Cię widzieć :) pozdrawiam serdecznie O wierna jesteś kryształom ja je mamie ,a niedawno z powrotem o kieliszkach zamarzyłam do wina ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)