Obserwatorzy

sobota, 29 lipca 2023

Chusta Bliss

 Mam dwa nowe wzory na szydełkowe chusty! We wrześniu szwagierka obchodzi 50 Urodziny i chciałam jej zrobić z tej okazji chustę, kolorki już wybrała ,no ale który wzór wybrać bo i jeden fajnie wygląda i drugi też kusi ,dlatego postanowiłam wybróbować jeden i drugi . Takim to sposobem powstała dla mnie cieniowana niebieska chusta wzorem Bliss . Wzór mi się bardzo spodobał,a Wam jak się podoba? Bo ja dla szwagierki chustę  będę robić taką samą tylko kolory inne i włóczki mam odrobinę grubszą więc szydełko też większe 😘😘😘 

I takim to sposobem zyskałam nową chustę,a Kokonek już jakiś czas leżał i czekał ,kiedy się za niego wezmę !

Ale jak to bywa człowiek kilka srok za ogon łapie i nie wie za co się wziąść w danej chwili. Mnie udało się skończyć bratki,poszły do oprawy 🙂







Początki  chusty i  próba wzoru 




A to moje bratki ,zasilą kolekcje kwiatową 


Wakacyjne pocztówki dotarły - dziękuję 

OD JUSTYNY 


OD GOSI 




19 komentarzy:

  1. Jakie piękne bratki. Cudowny widok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobną chustę. Jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta sliczna ale bratki rewelacja, cudna.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna chusta. Brateczki urocze... też przydaloby mi się oprawić parę haftów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wzór cudne się prezentuje w niebieskich kolorach, ja z tej serii robiłam arkadię a teraz robię utopię bliss ma być następna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham takie ogromne, własnoręcznie robione chusty. Podziwiam kunszt i talent, żeby stworzyć takie dzieło. Cudna <3
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie spokojna Blizz. Bratki niesamowite. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna chusta i piękny haft Beatko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna chusta i bratki zachwycają! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko, cieszę się, że mogłam te cuda na żywo podziwiać.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super chusta i śliczna kolorystyka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusta ładna i na pewno użyteczna. A haft bratków obłędny - super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chusta Beatko. Zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  14. Super chusta. Fajne pocztówki otrzymałaś do swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam takich zdolności więc tym bardziej podziwiam wykonanie takiej chusty. Piękny wzór i kolor. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękna! Aż mi się oczy do niej śmieją. Jestem bardzo ciekawa tej drugiej wersji kolorystycznej. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)