Obserwatorzy

czwartek, 10 sierpnia 2023

Gdynia na weekend

 Mając okazję pojechać na weekend do Gdyni zgodziłam się,ponieważ nigdy nie zwiedziłam wcześniej tego miasta . Nocna podróż pociągiem ponad 12 godzin z drugiego krańca Polski dała mi się we znaki .... ale było warto ! Po przyjeździe przywitała mnie Gdynia krzykiem mew i rześkim,morskim powietrze. Zwiedzałam chodząc sobie spacerkiem z plecakiem ,co mnie zaskoczyło to prawie wszystko jest w jednym miejscu ,a najbardziej miejska plaża ,na której poleżałam słuchając szumu fal ..... Bo do wody nie odważyłam się wejść, było ciepło ale dla mnie nasze morze jest zimne i już !! Ja jestem ta ciepłolubna 🙂Co mnie mile zaskoczyło to parki,bulwary są bardzo czyste ! I to cudne powietrze  !!
























Gdyni to bardzo nowoczesne miejsce ,które w zawrotnym tempie z niewielkiej rybackiej osady zmieniło się w duże miasto nad samym brzegiem Bałtyku. Poznając najciekawsze atrakcje Gdyni nie znajdziemy tu starówki ani wielowiekowych zabytków, ale nowoczesne atrakcje miasta, portowego, turystycznego oraz rozrywkowego. Mnie się Gdynia bardzo spodobała a i pogoda mi dopisała, u nas lało a tam świeciło słoneczko 🙂

Podziękowania za pocztówki 

OD JUSTYNY 




15 komentarzy:

  1. Uwielbiam Gdynię. Opcja weekendowa w tym mieście to super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również w Gdyni nie byłam. Chętnie odwiedziłabym miasto.
    Ładne zdjęcia Beatko.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Gdyni byłam wiele lat temu z radosvoą zobaczyłam to miasto na Twoim bl9hu
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna relacją, dzięki, nie byłam w Gdyni.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcie. Super, że wyjazd udał się Tobie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja już tyle lat nie byłam nad morzem... Chyba z 6 już stuknęło. A ja kocham nasze morze o każdej porze roku, nie przeszkadza mi zimno czy wiatr. Jednak kąpię się w nim tylko w bardzo upalne miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że pogoda dopisała.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie, ślicznie dziękuję za kartkę. Ja właśnie wróciłam z Gdańska, ale od lekarza, więc wybacz, ale nie myślałam by wysłać jakąś do Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdynia na Twoich fotografiach wygląda wspaniale. Sama byłam w niej w wieku 9 lat i niewiele z tego wyjazdu pamiętam. Może czas go powtórzyć? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno tam nie byłam.
    Pozdrawiam serdecznie z moich zielonych stron

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł na weekend. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle lat jestem na tym świecie, a nigdy nie byłam w Gdyni :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno mnie tam nie było, dzięki za zwiedzanie online 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)