Obserwatorzy

piątek, 30 czerwca 2023

Górski strumyk

Lubię górskie widoczki, dlatego wyhaftowałam dla siebie widok górskiego strumyka ,aby przypominał mi jakie piekne są góry! Zestaw zakupiłam w Coricamo i jak z haftem uwinełam się szybko ,zajęło mi to miesiąc czasu ,to z oprawą jakoś było mi nie po drodze i dopiero po 4 miesiącach zaniosłam do ramiarza ......

Z obrazu jestem bardzo zadowolona ,zajmuje główne miejsce w mojej sypialni ,jest piękny







Prezentuję kolejne etapy haftowania 






Przede mną duży projekt ,robię dla córki narzutę na szydełku z elementów, potrzebuję 250 elementów, mam ponad 90 🙂



A tutaj kotka córki Cysia ,która mi kibicuje w robótkach 🙂😘😚




17 komentarzy:

  1. Piękny widoczek, trochę tych kolorów i szczegółów było - a Ty w miesiąc to wyhaftowałaś... Ja pewnie rok bym męczyła się.
    Koteczka wspaniała, widać że przytulaśna.
    Buźki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz. ❤️ Trzymam kciuki za sukces nowego projektu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham iść wzdłuż górskiego strumyka. Nie będę ukrywać, że po prostu mnie to uspokaja. Ten na wyhaftowanym przez Ciebie obrazie wygląda bardzo realistycznie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny widok wyhaftowałaś, Beatko :) i śliczną masz pomocnicę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki haft z strumykiem.Narzuta będzie rewelacyjna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko!
    Obraz jest prześliczny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny widok wyhaftowałaś. :)
    Oprawa dodała jeszcze uroku.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny haft, a narzuta będzie świetna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam górskie widoki ale nie lubię wzorów z Coricamo na szydełku też działam ale za tak duże projekty się nie biorą bo szybko się zniechęcam. Podziwiam Twoje samozaparcie. Widoczek świetny, a narzuta też zapowiada się rewelacyjnie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft Beatko. Podziwiam Cię za duży projekt dla Twojej Córki. Fajną masz towarzyszkę podczas tworzenia. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, robi wrażenie! I ta rama idealnie dobrana.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę takich umięjętności tworzenia obrazów.

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny widoczek. Już jestem ciekawa końca pracy nad narzutą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny hafcik, też lubię widoczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widoczek równie piękny, co pracochłonny. Kicia urocza. Trzymam kciuki za narzutę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny jest ten haft, powodzenia w tworzeniu narzuty a kociak po prostu słodziak, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały widoczek cudnie się hafcik prezentuję :) haha pomocnica pomaga w tworzeniu elementów one to pikuś ale potem je połączyć w całość ale wyzwanie :) pozdrawiam Beatko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)