Obserwatorzy

piątek, 5 maja 2023

Komunia Święta

     Moja serdeczna koleżanka ze studiów zaocznych poprosiła mnie jeszcze w styczniu o wyhaftowanie Metryczki dla jej wnuczki na komunię świętą. Dobrze, że było sporo czasu , więc miałyśmy czas wybrać wzór,  który jej się spodobał , a ja na spokojnie go wyszyłam.... Bo strasznie nie lubię haftować na " ostatnią chwilę ", denerwuje się , że z jakichś losowych i nieprzewidzianych problemów życiowych nie zdążę na czas !

Do oprawy za zgodą koleżanki oddałam haft sama  wybierając złotą ramkę, która wydaje mi się pasuje idealnie !










A u mnie na tamborku kolejny bieżnik haftem Richelieu,  haft ten potrzebuje czasu i dokładności !


Zrobiło się cieplej to i więcej podróżujecie a ja mam więcej pocztówek 🙂

                                 OD MAŁGOSI 



OD AGATY


OD ALINY


 


24 komentarze:

  1. Pamiątka komunijna piekna I sporo pracy zajęła chociaż elegancki bieżnik też pracochlonny.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna pamiątka komunijna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że ja Cię podziwiam za Twoje podejście do tematu, zazdroszczę tego ...wybierasz wzór i robisz...cały czas myślę o tym kocie...mój leży od ponad 10lat i nie potrafię go skończyć. Pamiątka Komunijna to trudny temat to trudny temat bo wzorów nie ma zbyt wiele i jesteśmy skazani na ich postarzanie co dla mnie jest nie do przejscia. Dlatego tak bardzo podziwiam Twoją pracę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajną ramkę wybrałaś dla tego haftu, choć nie przepadam za wyszywaniem twarzy to myślę że ten obrazek będzie super pamiątką . Niestety majówkę prawie spędziłam w domu, ale chwała wszystkim którzy zdecydowali się wyjechać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam sie z taka pamiątką. Miłe to. No i tyle cierpliwości. A haft Richelieu - chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko, powstała kolejna piękna praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, podziwiam jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały haft, będzie pamiątką na lata! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i niepowtarzalna pamiątka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft przepiękny, a ramka pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj początkiem maja
    Piękna ta pamiątka komunijna. Nikt takiej nie będzie miał, poza obdarowaną. Najlepsze są takie prezenty prosto z serca, a wymagające trochę wysiłku. Nieustająco zazdroszczę talentu
    Pozdrawiam żółto -zielono za oknem

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna i subtelna taka metryczka. Będzie wspaniałą pamiątką dla Ani. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Niepowtarzalna pamiątka, śliczna :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękną pamiątkę wyszyłaś. Na pewno zachwyci koleżankę a dziewczynka będzie miała pamiątkę na lata. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna pamiątka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ładna pamiątka . Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały hafcik będzie cudna pamiątka :) pozdrawiam Beatko

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękną pamiątkę wyhaftowałaś. Sporo pracy, ale warto było.
    Cieszę sie, ze mogłam wysłać do Ciebie kartkę. Teraz niewiele osób to robi, ale oprócz Ciebie mam jeszcze dwie koleżanki, z którymi też wysyłamy sobie kartki z wyjazdów.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny haft😊
    Dziękuję za kartki z podróży🧡🤗
    Pozdrawiam słonecznie💛🌞🌼

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny haft, taka metryczka to na pewno wspaniała i niepowtarzalna pamiątka. A ramkę dobrałaś idealnie. Ślę pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pracochłonny haft - wyszedł pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna pamiątka Beatko !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)