Obserwatorzy

piątek, 28 kwietnia 2023

Torebka ze sznurka

          

Każda z nas usłyszałam kiedyś: Mamo, Babciu, Ciociu zrobisz mi to ??? I  mnie córka zadała takie pytanie.... Mamo zrobisz mi torebkę ze sznurka bawełnianego,  o taką ? I tu następuje pokaz zdjęć z Internetu !

Przejrzałam kilka stron ,znalazłam odpowiedni filmik ,potem wybrałam się po potrzebne materiały do pasmanterii, choćby po wielkie szydło nr 8 ,po którym bolał mnie nadgarstek ,metalowy łańcuszek, zaczepy i sznurek . 

Torebka jest i wcale nie jest trudna do zrobienia , bo filmik jest bardzo przejrzyście tłumaczony. Torebka skończona , córka zadowolona , a za mną kolejne wyzwanie wykonane ! Hura !












W kwietniu obchodziłam kolejne Urodziny  🙂

Dziękuję dziewczynom za pamięć i kartki 

OD WERONIKI 


OD MAŁGOSI


OD LIDZI 


 
OD AGATY 



Pocztówki do kolekcji 

OD CECYLII


OD BASI 




23 komentarze:

  1. Ty masz dwa skarby zamiast rączek, piękna torebkę zrobiłaś i kolejne wyzwanie zakończone.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z poślizgiem, ale szczerze - wszystkiego najlepszego. Torebka bardzo fajna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione ale najlepsze życzenia.Fajnie mieć taką mamę, torebka wyszła superowa.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna torebka. Sama bym chętnie taką nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, świetna torebusia :) najlepsze życzenia Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka naprawdę świetna, masz złote rączki <3 Córcia na pewno zachwycona :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko super torebka powstał podziwiam , że Ci się chciało Ja mam tak że jak ktoś coś chce zazwyczaj mi nie wychodzi więc wolę nie robić nic na zamówienie. Fajne życzenia dostałaś , to miłe jak dziewczyny pamiętają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj końcówką kwietnia
    Spóźnione, ale najszczersze życzenia urodzinowe. Którego dokładnie dnia kwietnia się urodziłaś. Napisałaś u mnie, że to koniec kwietnia. Więc dzisiaj wpadłam z życzeniami, a to już za późno.
    Zatem niech dobre anioły towarzyszą Ci na każdej ścieżce Twojej codzienności
    Pozdrawiam nadzieją na lepszy, radośniejszy maj

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i oryginalna torebka.
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Dużo zdrowia i uśmiechu na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torba a najważniejsze , że córka zadowolona. Dużo dobrego na urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie torebka Tobie wyszła. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super torebka :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka ze sznurka pięknie się prezentuje a spełnianie marzeń bliskich i tworzenie dla nich daje mnóstwo radości i zadowolenia:) Pamiętam jak ja przerzuciłam się na sznurek z kordonka to ból dłoni był niemiłosierny i do tego to grubaśne szydełko, to było dla mnie coś dziwnego , ciężko było w dłoni je utrzymać;))
    Pozdrawiam słonecznie Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upss. zapomiałam;)
      Spóżnione, najlepsze życzenia dla Ciebie urodzinowe, zdrówka i radości każdego dnia:))))

      Usuń
  14. Ależ cudna ta sznurowa torebka, śliczny kolor, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalną torebkę zrobiłaś. Świetnie wygląda. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna torebka :-) Szczęśliwa Mama i szczęśliwa córka :-) Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beatko spóźnione sto lat zatem!!!! I gratuluje sprostaniu marzeniom corci !

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna torebka. Zmierzyłaś się z kolejnym wyzwaniem i wyszłaś z sukcesem. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Stu lat w zdrowiu :)
    Fajna torebeczka, wygląda też na pojemną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)