Obserwatorzy

niedziela, 21 maja 2023

Chusta Daisy

Taką chustę miałam chrapkę zrobić już dawno temu no .....ale jak dostałam wzór i popatrzyłam na niego to stwierdziłam, że są to hieroglify nie do odczytania !
Dopiero jak mi koleżanka wytłumaczyła co i jak to śmiałam się sama z siebie .Wzór ładny i prosty w wykonaniu .
Chustę zrobiłam na wiosnę , motek  wybrałam sama komponujac go bo lubię takie żywe i intensywne kolory .
Chusta jest boska ,bardzo mi się podoba 🙂












Bardzo proszę pamiętajcie o pocztówkach dla mnie,zbliżają się wakacje , a  więc i wyjazdy zawsze można kupić ,a  wysłać od siebie później 🙂

OD BASI



21 komentarzy:

  1. Chusta jest cudowna, piekny wzór, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam o tej pocztówce dla Ciebie jak byłam na Mazurach ale nie sądziłam, że mogę wysłać od siebie...będę pamiętać. A chusta faktycznie boska! Ty się zachwycasz moimi haftami a ja Twoimi chustami. Ten wzory wygląda ja chieroglify i da przepiękne 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny wzór. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram, piękna i wspaniała wyszła Ci chusta. Hihi i mój ukochany kolor, taki żywy i energetyczny.
    Piszę do Ciebie maila, z zapytaniem o adres :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowa chusta, Beatko, kolorystyka rewelacyjna.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała chusta i piękny kolor. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super chusta. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy wzór i fajna chusta. Cieszę się, że pocztówka dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna chusta, ma cudne kolory które idealnie do tego wzoru pasują !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna ,a kolor ciepły i przyjemny. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna chusta, piękny wzór i kolorki fantastyczne! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chusta. Te oznaczenia przy wzorach mogą zmylić. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehe właśnie ostatnio się zastanawiałam czy te karteczki które kiedyś kupiłam dla Ciebie w ogóle wysłałam.... heh.... a chusta śliczna, mimo że kie w moich kolorkach .... niech Ci służy i Cię cieszy !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusta jest rewelacyjna, ciekawy wzór, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze zestawienie kolorystyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna chusta Beatko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, nareszcie udało mi się zalogować . Hurrra!
    Przepiękna chusta; jak nie przepadam za kolorem różowym, tę bym chętnie nosiła.Widać, że z szydełkiem się polubiliście.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chusta piękna.
    Szkoda, że nie wiedziałam o tych kartkach
    Pozdrawiam pourlopowymi nostalgiami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)