Obserwatorzy

niedziela, 12 lutego 2023

Koszyki i koszyczki

Grube szydełka nadal w pracy,  bo powstają kolejne koszyki i koszyczki ..... Mnie się bardzo podobają i jak widzę nie tylko mnie , bo córki zażyczyły sobie na kosmetyki ,a koleżanki na prezenty dla siebie 😀😀😀







 





A cały zestaw zażyczyła sobie starszą córka na kosmetyki bo stwierdziła, że koszyczki są fajne !










Dostałam pocztówkę do kolekcji... Dziękuję serdecznie ! 
Oj teraz mało przychodzi ,ludzie mało wyjeżdżają...
     
OD BOŻENY 



29 komentarzy:

  1. Śliczne są te koszyczki więc wcale się nie dziwię, że mają takie wzięcie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się zakoszykowalas, pieknie wychodzą a tym bardziej że dziewczyny chcą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te koszyczki, świetny pomysł na kosmetyki no i prezenty, bardzo ładnie wykonane 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne koszyki, nie dziwię się że są takie rozchwytywane

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne koszyczki! Rzeczywiście są dobre na wszystko :-) Jeden mam na kosmetyki a drugi na robótkowe przydasie ;-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te koszyki. Taki przydałby mi się na moje skarby.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wychodzą Ci te koszyki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne koszyki.
    Przez pewien czas też miałyśmy z córką fazę na robienie koszyków. Szydełkowałyśmy i robiłyśmy z papierowej wikliny. Ja nawet uczestniczyłam w "koszykowaniu" z prawdziwej wikliny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne koszyki! Pamiętam o pocztówkach dla Ciebie, jak tylko będę miała okazję to będę wysyłać :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne koszyczki. Praktyczne, ale bardzo dekoracyjne. O wiele lepiej wygladają niż zwykłe kosmetyczki:) Serdecznie pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te koszyczki są po prostu super, Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne, zwłaszcza te jasne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgrabne koszyczki. Śliczne i użyteczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne koszyczki w kolorach rodem z mojej paletki cieni do powiek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do czytania, to lubię czytać nieśpiesznie by delektować się słowem, co idealnie wpisuje się w wyzwanie czytelnicze u Ani z Kreatywnej Jacewiczówki, w którym czyta się (przynajmniej) 10 stron dziennie - mi wychodzi nieco więcej, bo nadrabiam w weekendy.

      Usuń
  15. Koszyczki piękne. Wcale się nie dziwię, że cieszą się taką popularnością w Twoim otoczeniu. Przecież to zupełnie co innego niż wszechobecny plastik. I do tego ręczniezrobione. Perełki. A perły trzeba doceniać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są Twoje koszyki, zresztą ich zawsze jest za mało, i super że masz na nie kolejne zamówienia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne są to koszyczki :), mam to szczęście, że jeden jest w moim posiadaniu

    OdpowiedzUsuń
  18. Super koszyczki Beatko i mogą mieć przeróżne zastosowanie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne koszyczki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne koszyczki Beatko. Ja nigdzie nie jeżdżę i nie będę nigdy jeździła ze względu na stan zdrowia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejne piękne prace. Super Ci wychodzą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne koszyki , wychodzą ci wspaniale. Pozdrawiam serdecznie 🥰🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, że kartka wreszcie dotarła!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne te Twoje koszyczki. Rzeczywiście świetnie sprawdzą się na kosmetyki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe koszyczki i córki i ich koleżanki mają rację, że takie chcą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne koszyczki. Myślę, że sprawdzą się nie tylko jako pudełka na kosmetyki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)