Obserwatorzy

wtorek, 21 lutego 2023

Maryja z diamencików

 Takie wyklejanie jest dobrym przerywnikiem od szydełka czy igły ,dlatego mam kupione kilka zestawów i jak się czuję przemęczona to wyciągam jeden z nich i wyklejam !                 Tym razem wybrałam Maryję z Niepokalanym Sercem , którą wykleiłam dla siebie .

Ramkę wybrałam złotą bo taka mi najbardziej się podobała a i inne ,Święte obrazy też mam w takich ramkach ,to wszystko pasuje do siebie.








A tutaj praca w trakcie ....




18 komentarzy:

  1. Piekna Maryja ale mi by chyba oczy wysiadły.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, ale domyślam się, że wymaga poświęcenia dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. A Ty wiesz że to jest dobry sposób na przesyt robótek !! Tez mam dwa takie zestawy diamencików kupione a aktualnymi robótkami jestem trochę zmęczona.
    Twoja Maryjka świetnie wyszła i na pewno w złotej ramce jej do twarzy, inne by chyba nie pasowała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ramka idealnie dobrana, Beatko.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. To pracochłonne ale na pewno uspokaja. Piękna Maryja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko, ale to już nie na moje oczy, hafty wszelakie również. Dobrze, że chociaż czytać jeszcze mogę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo precyzyjna i misterna praca. Efekt końcowy rewelacyjny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. ogrom pracy, ale efekt wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko, cudna praca! Ja również ostatnio pracowałam nad obrazkami z Niepokalanym Sercem Maryi. Ten motyw bardzo mnie inspiruje, a malunki wyciszają.
    Mozaikowy obrazek, ale świecki otrzymałam pod choinkę. Czeka do wakacji na "wolną głowę i czas". Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obraz, dużo pracowałaś przy niej? Ile Ci zajęło wykonanie jej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niedawno wypatrzyłam tę technikę fajna odskocznia - Beatko wyszło ci wspaniale :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona Twoją pracą. Maryjka jest piękna , gratuluję kreatywności. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam! Cierpliwości przy tym trzeba...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)