Obserwatorzy

sobota, 17 grudnia 2022

Okrągła serweta

 Przyszedł czas na porządki  ..... przydasiów !!

Jak każda z nas mam tego pełno ,w szafach ,w różnych pudełkach i tak sobie leży i czeka  to wszystko na swój czas .Tak było i z tym kordonkiem ,dostałam go z 10 lat temu od kogoś i przeglądając zasoby pomyślałam,że wyszła by fajna serwetka do salonu 🙂



A tak prezentuje się na stole w salonie



Udało mi się wyszyć haft dla Beatki ,który wygrała u mnie w Candy .Było do wyboru 4 hafty i ten z żółtymi kwiatami wybrała. Paczuszka dotarła do adresatki więc pokazuję zawartość 😀





18 komentarzy:

  1. Wspaniała serwetka a haft mega piekny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serwetka i cudowny haft ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Serweta przepiękna, a nagroda na pewno ucieszyła laureatkę, bo jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serweta i ładny wiosenny haft :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko, serwetka pięknie się prezentuje, no i haft - wiadomo, majstersztyk.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa serwetka. I nietypowa kolorystyka. I haft super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna serwetka, a haft taki wiosenny.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, magazyn rzeczy wszelakich i wszystko może się kiedyś przydać.
    Piękna serwetka i śliczny hafcik. Brawo Beatko!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna serweta. Piękny prezent przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna serweta. Czasami nas zaskakuje to co znajdujemy podczas porządków :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna serweta, ładne kolory. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa serwetka. Niektóre przydasie muszą po prostu dojrzeć do swojego czasu. Ja też tak mam. Są rzeczy,które na wykorzystanie czekają latami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna serweta, a żonkile uwielbiam, więc i haft cieszy moje oko. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serweta taka słoneczna. :)
    Haft z kwiatami śliczny. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna serweta, taka słoneczna. Oj tak, u mnie niektóre kordonki też bardzo długo czekały na swoją kolej.
    Piękny hafcik.
    Pogodnych Świąt, Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała serweta z pięknym haftem.
    Życzę radosnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna serweta wyszła, czasem nie ma się pomysłu na jakieś kordonki, przydasie, a później nagle powstają z nich cuda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)