Obserwatorzy

sobota, 31 grudnia 2022

Metryczka

Siostrzenica poprosiła mnie o zrobienie Metryczki dla jej synka .To moja pierwsza metryczka jaką szyłam i trochę bałam się jak dam radę z napisem 😀 

Poprosiła mnie o Aniołka, którego wyszyłam w niebieskościach bo to metryczka dla chłopca, oprawę też dobrałam sama ,choć konsultowałam ją z siostrzenicą, aby jej ramka pasowała do wystroju pokoju.











 


W tym roku wysłałam kilka kartek świątecznych, dlatego tym bardziej dziękuję za te które od Was otrzymałam 🙂

OD AGATKI


OD BEATY T


OD BASI



OD ANI


OD BASI  H


OD ELUNI


OD MAGDALENY


OD MONIKI


I jeszcze pochwalę się frywolitkowe serwetką jaką dostałam w prezencie od ELUNI .
PO PROSTU CUDO 



SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2023 ROKU !

21 komentarzy:

  1. Metryczka rewelacyjna, prezent frywolitkowy bajeczny, Dosiego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. metryczka jest śliczna,szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta metryczka, nie wiedziałam nawet, że takie metryczka teraz się robi. Super pamiątka. Udanego 2023 roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbliżający się Nowy Rok niesie wszystkim nadzieję
    na uspokojenie, życzliwość i spełnienie marzeń.
    W te piękne i jedyne w roku chwile
    chcę złożyć najlepsze życzenia
    pogodnych, zdrowych i radosnych dni
    oraz szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo to wszystko ładne, serwetka sztos.
    Bardzo miła metryczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna metryczka! U mnie to najpopularniejszy metryczkowy aniołek.
    Wspaniałego 2023 Roku Beatko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, metryczka po prostu zjawiskowa. Brawo!
    Życzę Ci samych szczęśliwych dni w Nowym Roku. I dziękuję za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna metryczka!
    Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna metryczka :0) Wszystkiego dobrego Beatko na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna metryczka, taki subtelny haft pasuje idealnie, serwetka frywolitkowa cudna a karteczki wyjątkowe, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna metryczka :)
    Super kartki otrzymałaś i prezent. :)
    Dziękuję za życzenia i je w pełni odwzajemniam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna metryczka!!! Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w rozpoczętym właśnie roku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna metryczka będzie wspaniała pamiątka, urocza serwetka - karteczki miła sprawa :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszła bardzo ładnie, pozdrawiam!
    Dico

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna metryczka. Szczęśliwego Nowego Roku , pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄❄️

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna metryczka :)
    I jeszcze raz wszystkiego dobrego Beatko !

    OdpowiedzUsuń
  17. Metryczka śliczna, otrzymane kartki piękne, a serwetka cudowna. Szczęśliwego :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna metryczka. Bartłomiej ma wspaniałą pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, świetna metryczka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Metryczka prezentuje się niezwykle uroczo, kartki, które otrzymałem, są pięknie wykonane, a serwetka zachwyca swoim wyjątkowym wzorem i delikatnością. Cały zestaw jest naprawdę cudowny i dodaje uroku każdej uroczystości czy spotkaniu rodzinno-okolicznościowemu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)