Obserwatorzy

niedziela, 21 sierpnia 2022

Serwetki biała z szarą



 Nareszcie udało mi się zrealizować wszystkie prezenty jakie dziewczyny zażyczyły sobie w nagrodę za kartkę Urodzinową dla mojej córki. Nagrodę głowną wylosowała Małgosia z bloga Papierowy Jarmark  ,podpytałam co ma być i padło na dwie szydełkowe serwetki, biała do koszyczka a siwa na stół do salonu .

I tak oto prezentują się serwetki , które cieszą już Małgosię 🙂🙂🙂  serwetki wręczyłam osobiście, bo my niedaleko siebie mieszkamy !











A to kartka Małgosi, która została wylosowała przez córkę razem z kotką 





Ostatnio przyszło kilka pocztówek 🙂🙂🙂🙂


                                       OD SYLWII




OD BOŻENY


OD ANETTY



22 komentarze:

  1. Obie serwetki są piękne
    Pani Małgosia na pewno będzie nimi zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne serwetki, a kartka z kotkiem urocza❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne serwetki. Uwielbiam takie rękodzieło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne serwetki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne serwetki, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serwetki, masz złote ręce.
    Beatko, napisałam do Ciebie kartkę w Tallinie, ale nie miałam znaczka, więc pojechała ze mną do Helsinek, gdzie udało mi się kupić znaczek, ale nie znalazłam skrzynki pocztowej, więc poprosiłam przewodnika, żeby kartkę wrzucił do skrzynki. Mam nadzieję, że nie zapomniał, bo zakręcony był bardzo.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne serwetki , piękne wzorki Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wzorki na serwetkach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne serwetki , piękny , delikatny wzór. Pozdrawiam serdecznie 🌺🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  10. O, widzę, że kartka ze Stawigudy nie doszła, a szkoda, bo to była powielona malunek jednego z mieszkańców. Serwetki piękne, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne serwetki, gratulacje dla Małgosi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko, jeszcze raz z serca Ci dziękuję za te piękne serwetki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Małgosi - takie piękne serwetki dostanie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne serwetki. Szczególnie ta w liście - bardzo efektowna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne serwetki trafiły do Małgosi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz wyjątkowy talent , podziwiam Twoje serwety!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne serwetki Beatko. Jak trochę sytuacja się uspokoi, napiszę do Ciebie w sprawie bukietu. Przepraszam, że to tak długo trwa. Spóźnione życzenia wszystkiego dobrego dla Twojej Córki oraz spełnienia marzeń. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny prezent. Obie są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  19. Super serwetki. Piękny prezent. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)