Obserwatorzy

niedziela, 28 sierpnia 2022

Serwetka Richelieu do kompletu

 Jakiś czas temu wyszyłam haftem Richelieu bieżnik do salonu , a że zostało mi jeszcze trochę materiału to postanowiłam wyszyć jeszcze do kompletu serwetkę i takim to sposobem mam bardzo ładny komplet , który prezentuje się tak 🙂







Bardzo się cieszę bo ostatnio dostaje dużo pocztówek do mojej kolekcji - dziękuję 


OD ANETTY


OD LIDZII


OD CECYLI 


OD DARI 


Obecnie mam trochę wolnego ..... bo mi coś chrupnęło w kolanie ,lekarz zalecił leki i odpoczynek ,to korzystam i robótkuje!

20 komentarzy:

  1. Super komplet tworzą bieżnik i serwetka. Fajne pocztówki do Ciebie dotarły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serwety, coraz mniej osób robi w tej technice tym bardziej milo popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplet. Kiedyś dużo haftowałam richelieu. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet bajeczny, rzadka technika.Beatko jeszcze trochę cierpliwości.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serwetki w cudownym kolorze.
    Zdrówka życzę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko, śliczny komplet, zawsze podziwiałam haft Richelieu.
    Niech kolanko szybko zdrowieje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety technika całkiem mi obca, ale komplecik faktycznie wyszedł cudny! Niech Ci długo służy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft Richelieu jest taki piękny! Jaka szkoda, że coraz mniej osób się nim zajmuje. Twój komplet serwetek jest taki śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. O, jest kartka ze Stawigudy :-) A już chciałam tamtejszą koleżankę na pocztę wysyłać, żeby jej szukała. Serwetki przepiękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe wykonanie. Bieżnik i serwetka pięknie się komponują. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny komplet z haftem Richelieu. Serwetki też śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplet masz:) moja Mama kochała richelieu i mam do tej pory kilka serwet i obrus, ale prasowanie go doprowadza mnie do szewskiej pasji;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne serwetki :) Kiedyś też nieco wyszywałam, bo efekt końcowy przy tym hafcie zawsze jest zachwycający. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały komplet powstał, śliczny wzór wybrałaś, pozdrawiam i zdrowia życzę Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Komplet jest przepiękny. Podziwiam Twoja pracę

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne serwetki tworzysz och- jesteś utalentowana wszechstronnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)