Obserwatorzy

poniedziałek, 7 grudnia 2020

Podarunki z Podaj dalej :)

                              Każdy kto mnie zna wie , że lubię tą zabawę , więc zapisuje się z radością 

                           i z radością obdarowuje kolejne osoby , które się do mnie w tej zabawie zgłoszą .

                               Tym razem obdarowała mnie swoim zachwycającym  rękodziełem Basia  .

                               Poprosiłam Basię o cudne kartki jakie robi metodą Quilinq i dostałam 

                               całą masę takich kartek !! No ale mój zachwyt to dopiero wzbudziła

                               bombka robiona tą samą metodą - podziwiałam ją i podziwiam !

                               Basi bardzo dziękuję za prezent , a zapraszam dwie kolejne osoby

                                            do zabawy . Znajdzie się jakaś chętna duszyczka ??


                                                      A to prezenty : cudne kartki 








                                                                Przecudnej urody bombka 





                                   W paczuszce znalazły się też przydasie i słodycze
 



 

13 komentarzy:

  1. Piękne podarki. Niesamowita bombka :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobrażam sobie ile to radości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wymianka pełna skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, prezenty na bogato,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas mikołajkowo -świąteczny a więc każdy myśli o bliskiej osobie i o prezentach.
    Bombka na choinkę robi wrażenie.
    Pozdrawiam i całuję mocno Beatko.😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko, pięknie Cię Basia obdarowała. Jej quilling jest super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności dostałaś Beatko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że kartki i bombka się Tobie spodobały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki; dostałam kiedyś podobne od koleżanki.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombka naprawdę zachwyca.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki a bombka rewelacja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)