Obserwatorzy

czwartek, 17 grudnia 2020

Dzwonki całe w bieli

                              Dzwonki całe w bieli  powstały na zamówienie , takie miały być i takie zrobiłam .

                                  Początkowo byłam sceptycznie nastawiona , bo ja zawsze robię ze srebrną 

                                                      lub złotą obwódką , ale biel obroniła się sama  :)) 

                                I już po usztywnieniu to i mnie się spodobały , biel to jednak biel !

 





 

                            W tym przedświątecznym czasie ani ja ani szydełko nie próżnowaliśmy :)

17 komentarzy:

  1. Pięknie, u mnie też białe ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Białe samo się broni i jest przepiękne - przepiękny hurcik 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dzwoneczki. Zarówno w bieli jak i z obwódka sa cudne, choć te z obwódką bardziej mi się podobaja, to chyba zasługa akcentu z brokatem☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Białe dzwonki zimą, wyobrażam sobie, jak pięknie będą wyglądać na zielonej, pachnącej choince.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale produkcja dzwonków. Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, jak zawsze zresztą. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Bielutkie dzwoneczki mają ogromny urok, Beatko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne dzwoneczki Beatko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo stylowe - podobają mi się bez dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw dzwoneczków. Pozdrawiam przedświątecznie 🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle u Ciebie-piękne ozdoby, starannie zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  12. to całe białe szaleństwo,śliczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze dzwoneczki, domyślam się jak wygląda choinka nimi udekorowana.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne dzwoneczki. Widać, że nie próżnowałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak nie proznowalas, to prawda Beatko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)