Obserwatorzy

niedziela, 18 października 2020

Haft koralikowy

                To moja pierwsza przygoda z haftem koralikowym  i myślę , że nie ostatnia :)

                 Piękne tulipany ze wzorem , koralikami , nićmi dostałam kiedyś na prezent ,

                tak sobie przeleżały kilka miesięcy , aż  raz , drugi wyciągnęłam je i myślałam 

                jak się za to zabrać ? Jakieś tam mgliste pojęcie miałam , a resztę dopomógł 

                wiadomo .....Internet.  I jak zaczęłam to mnie bardzo to koralików szycie 

                wciągnęło, mówię Wam świetna rozrywka , polecam każdemu z cierpliwością :)) 

 



 


 



 
 



                          A tutaj jeszcze przed oprawą , mnie się troszkę ściągnął materiał .


           Jeszcze pocztówki do mnie docierają z waszych jesiennych wakacji - dziękuję 

 

                                                                     OD MONIKI

                                                                            OD GOSI 


 




20 komentarzy:

  1. Piękne są te tulipany.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko podziwiam Twoją cierpliwość do tych maleńkich koralików.
    Prześliczne tulipany.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. To naprawdę wykonane jest z koralików? Wygląda niesamowicie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko, efekt jest naprawdę super.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszli, tulipany cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny obrazek :). Sam wzór jest piękny, a do tego to haftowanie koralikami - niesamowite! Jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak mi cierpliwości, ale podziwiam ogromnie. Świetnie to wygląda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne tulipany Beatko.:) Podziwiam zwinne ręce i misterną pracę. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne tulipanki, a koraliki dały wspaniały efekt:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tulipany, to moje ulubione kwiaty, a Twój koralikowy obraz jest cudny :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna praca :) Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe te tulipany, ja też wyszywałam koralikami i też trochę ściągnęły mi materiał, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem szczerze nie widziałam czegoś takiego - ciekawe i to bardzo :) Beatko wspaniale sobie poradziłaś tulipany cudnie Ci wyszły :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe dzieło. Budzi zachwyt, nigdy nie wyszywałam koralikami. Pięknie wyglądają tulipany już oprawione. Bardzo piękne.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)