Obserwatorzy

niedziela, 25 października 2020

Haftowane bratki

               Spodobały mi się te bratki , dlatego na wiosnę kupiłam cały zestaw , ale jak to jest 

                z nam   rękodzielniczkami ....musiał swoje odleżeć w szufladzie , aż nabrałam na niego 

                      ochoty! Ale jak wyciągnęłam go to i w 3 tygodnie był gotowy , bo się od 

                    haftu po prostu nie mogłam oderwać , z każdym krzyżykiem był coraz ładniejszy :))

                 Kupiłam haft z myślą o salonie i tam też zawisł po oprawie , a teraz cieszy moje oczy.

 


 



                                              A tu haft jeszcze na tamborku i przed oprawą 


 

                                Nie wiadomo jak to dalej będzie z naszym życiem i wyjazdami , 

                                      ale jeszcze dotarły do mnie pocztówki - dziękuję :)

 

                                                                        OD SYLWII

                                                                        OD MONIKI



 

19 komentarzy:

  1. Cudowny obrazek,piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kwiatki. Bardzo udany obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bratki. Napracowałaś sie przy nich, ale efekt był tego wart.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bratki i świetnie dobrana oprawa. Miłego tygodnia 🍄☘️🍄☘️

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obraz, nie dziwię się, że nie mogłaś oderwać się od niego.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, prawie jak prawdziwe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, bratki cudne i na pewno wspaniale zdobią Twój salon.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny obraz!! Napracowałaś się z krzyżykami :) Takie rękodzieło jest cudną ozdobą salonu :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne bratki - hafcik przeuroczy Beatko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te bratki,piękny haft wybrałaś, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale Ci się nie dziwię, że obrazek cieszy Twoje oczy.
    Jest przepiękny, cudne pastelowe kolorki na nim goszczą:)
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda,bratki zawsze cieszą oczy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny haft !
    Niebawem będę się przymierzać do haftu, zobaczymy co z tego wyjdzie... Uściski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)