Obserwatorzy

czwartek, 2 kwietnia 2020

Wiosenne tulipany

                            Kolorowe, wiosenne , szyte  bukiety tulipanów  powstały na prezenty dla
                                               Solenizantki Małgorzaty   i Jubilatki Ireny  **
                               Takie bukiety na pewno nie zwiędną i nie trzeba ich podlewać , 
                                     a radość z ich posiadania cieszy obdarowane kobiety :) 
                              Bardzo lubię szyć razem z córką te tulipany , są takie wdzięczne .






23 komentarze:

  1. Beatko takie kwiaty cieszą ogromnie.
    Bukiet od Was już dawno zdobi półkę muszę kiedyś spróbować. Takich bukietów mogłabym mieć wszędzie i mi się nie znudzą .
    Piękne są.
    Wspaniały pomysł na upominki.
    Pozdrawiam Was Wszystkie Dziewczyny trzymajcie się zdrowo 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tak piękną ozdobą, w domu robi się od razu przyjemniej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko przecudnej urody tulipany - przepiękne ja jestem w nich zauroczona :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiatuszki Beatko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są, a te moje najpiękniejsze, Jeszcze raz dziękuję, Beaciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są te tulipany, a te w kolorze pomarańczowym i żółtym wręcz mnie zachwyciły.
    Pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna ozdoba, taki bukiet zachwyci niejedno oko. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są Twoje tulipany! Uwielbiam je!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są , jak zawsze super kolorki, też sie ich już naszyłam , chwilowo przestój , po uszyciu maseczek mam wstręt do maszyny :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne bukiety w Waszym wykonaniu. Wspaniały z Was duet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczności, te w kropeczki są ekstra i te kolorki, taki wiosenny powiew wniosły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne rękodzieło. Masz talent!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. są przepiękne,baaardzo wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne i w takich radosnych wiosennych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są te tulipany, kiedyś myślałam by takie kupić do kuchni...może kiedyś się w końcu skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne bukiety, piękne tulipanki i kolorowe i radosne :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne tulipany i kolory,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy ktoś tu mówił, że do maszyny i szycia nie ma serca ? Chyba się przesłyszałam... Piękne tulipany !!! Zawsze chciałam takie uszyć, ale jakoś czasu zabrakło... Pozdrawiam Beatko :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)