Obserwatorzy

poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Okienna ozdoba

                         Jedną z nagród w moim Candy był łapacz snów ..... szczęście uśmiechnęło się do
                             ....   Basi  i to do niej zrobiłam taką okienną ozdobę , w kolorze niebieskim ,
                                               bo  taki kolor chciała wylosowana osoba :)
                            Łapacz zrobiłam szybciutko , gorzej było ze zdobieniem go  ponieważ jak 
                                   wiadomo pasmanterie w większości były zamknięte na głucho......
                                            a ja potrzebowałam koralików w niebieskim kolorze!
                               Pomogły koleżanki - rękodzielniczki i poratowały mnie niebieskim 
                             koralikami , wstążki miałam akurat w takim kolorze i mogłam skończyć !  
                                                  Nagroda dotarła , więc chwalę się moją pracą  :) 




                           Pocztówki do mnie nie docierają , wiadomo dlaczego , ale liczę na Was , że 
                                   jak się to wszystko uspokoi , to zasypiecie mnie pocztówkami  :))

23 komentarze:

  1. Prześliczny łapacz :)
    Coraz części kusi mnie bym ozdobić w ten sposób swoje okno ;)
    Oj nawet nie wiesz z jaką niecierpliwością czekamy na "pozwolenie" by ruszyć choć na kilka dni gdzieś odpocząć ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wiesz kochana, moja miłość do łapaczy snów jest ogromna. Ten, jak zresztą każdy, który prezentujesz jest bardzo piękny. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Łapcz jest prześliczny, bardzo piękna ozdoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny łapacz , oryginalna ozdoba w ślicznym kolorze. Pozdrawiam cieplutko 💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny łapacz i świetnie wygląda w takich niebieskościach :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękny!Podoba mi się - jest w moim ulubionym kolorze:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny. Gratuluję zwycięzcy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny łapacz :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy łapacz, Beatko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny łapacz snów.
    Myślę, że to jednak nie jest odpowiedni czas na wysyłanie pocztówek, mimo wszystko.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Łapacz dotarł i bardzo mnie ucieszył, jest pięknie wykonany, cudownie się prezentuje :) Beatko podziwiam zdolności, wykonać coś takiego to naprawdę nie lada talent :) Jeszcze raz bardzo dziękuję i za karteczkę również :) Ściskam mocno, buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny łapacz.
    W takim jednolitym kolorze wygląda bardzo dostojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wzór. Mam w oknie kuchennym łapacz snów i jest to oryginalna ozdoba. Jedynie mój nie ma wstążek ale to kwestia upodobań.
    Bardzo mi się podoba kolor łapacza.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny, bardzo optymistyczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny łapacz i w dodatku w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super łapacz, piękny prezent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)